Guttpåtur
Reisetype: Reiste alene
Ricardo Sousa, Daglig lederScandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. aug. 2020
Hei D_kopperud,

Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding, og for at dere enda en gang velger å bo hos oss på Scandic Sørlandet

Det er en glede å lese hvor fornøyd du er med kvaliteter og service på hotellet

Velkommen igjen i din neste besøk til Kristiansand

Mvh, Ricardo Sousa
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Fin alternativ forhold til hotellet i dyreparken. Kort avstand til Parken, Sørlandssenteret, Mat, Kristiansand by.
Ungene elsket svømmebassenget. Gratis parkering. God mat, hyggelig ansatte. Litt stive priser i sesongen. Så bestill i god tid😀

Takk, 950_ysteins
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei 950_ysteins,

Tusen takk for den fantastiske tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Vi er så glade å ser at du har hatt et flott opphold og at du har satt prisen på personale, renhold, basseng og beliggenhet!
Hjertelig Velkommen tilbake

Mvh,
Ricard Sousa

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell for overnatting i forbindelse med besøk i Dyreparken. I gåavstand til både parken og Sørlandssenteret. Ca. 5-10 min gange til begge steder.
Bassenget var fint, men stengte garderober og en heis som ikke gikk helt ned var ikke godt nok. Skal bassenget holdes åpent, får tilhørende garderober også holdes åpent.
God frokost, og god plass.
Spurte om SAS Eurobonus samarbeid i resepsjonen, men ble avvist med at det fantes ikke. Rart at hjemmesidene til både Scandic og SAS sier noe annet..

Takk, 8ABK7
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei 8ABK7,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Hyggelig å høre at dere likte vår frokost, basseng og beligenhet.
Beklager du fikk feil info om Eurobonus poeng. Det er riktig at vi har samarbeid med Eurobonus. Ta gjerne kontakt med resepsjonen så kan vi hjelpe det å fise dette.
Hjertelig velkommen tilbake.
mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 1. august 2020

Fint hotell for barnefamilier. Fantastisk frokost, god middag for små penger, kort avstand til dyreparken, barnekino, badebasseng med oppvarming, treningsrom. Selv om der var mange barnefamilier, var det ganske rolig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, torvegard

Hei Trovegård,
Tusen takk for den fantastiske tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Vi er så glade å ser at du har hatt et flott opphold og at du har satt prisen på personale, froskost, middagen, basseng osv.
Hjertelig Velkommen tilbake
Mvh,