ScandicHotels.comUSD 139
Booking.comUSD 139
eDreamsUSD 139
CheapTicketsUSD 139
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Perfekt å bo her noen netter i forbindelse med besøk i dyreparken. Kort vei til dyreparkens nyeste inngang et steinkast unna.
Bading på hotellets basseng i regn var bare kult. Litt trist, men forståelsesfullt at lekerommet var stengt.
Middagen (buffet) i restauranten var god og det var masse forskjellig deilige retter for både store og små. Men den var dyr!
Frokosten manglet godt brød!
Hyggelig folk på jobb

Takk, Nenemor
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Nenemor,
Tusen takk for der hyggelige tilbakemelding og besøk.
Hyggelig at dere synes at vi har hyggelig personal og god beliggenhet og en fantastisk basseng.

Hjertelig Velkommen tilbake

Mvh,
Ricard Sousa

Anmeldt 10. august 2020

God frokost, bra med basseng for barna. fin avstand til dyreparken. Skittent rom. Dårlig ekstraseng. Dårlig luft. Do-børsten var plassert der håndklær skulle henge. Løs list/plate som hang ned fra tak. Støv på knagger og lister. Dårlig oppredd laken. Betalte ekstra for større rom, men rommet var bitte-lite. Ble ikke spurt om alt var OK, orket ikke å ta initiativ til å spørre/klage så vet ikke noe om servicen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Jeanette B

Hei Jeanette,

Tusen takk for din tilbakemelding.

beklager at rommet ikke var slikt det skulle være! Dette skal vi ta opp med Husøkonom.
Viktig at du sier fra i resepsjon slik at vi få mulighetene til å rette opp i ting.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Mvh, Ricardo Sousa

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 3. august 2020

Har benyttet meg av dette hotellet et par ganger tidligere og har da reist med familie/venner. I år reiste jeg alene. Ble tatt godt imot av blide ansatte i resepsjonen, og denne typen service fulgte meg hele oppholdet. Virkelig kudos til ansatte som har gått smile og servicekurs her!

Litt stive priser for én person (7400 kr for tre netter) men det var vel verdt pengene. Maten i restauranten i år var en smule skuffende, mtp nedskjæringer grunnet corona, men ikke så mye at det ødela. 49 kr for en 0.33 brus er litt vel drøyt - det skal jeg ærlig innrømme.

Alt i alt et veldig hyggelig opphold. Kommer garantert tilbake ved en senere anledning og håper at coronaen har gitt seg innen da. Takk for i år og fortsatt god sommer!

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, D_Kopperud
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei D_kopperud,

Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding, og for at dere enda en gang velger å bo hos oss på Scandic Sørlandet

Det er en glede å lese hvor fornøyd du er med kvaliteter og service på hotellet

Velkommen igjen i din neste besøk til Kristiansand

Mvh, Ricardo Sousa