ScandicHotels.comUSD 140
Booking.comUSD 140
eDreamsUSD 140
Trip.comUSD 175
Anmeldt 25. august 2020

Hotellet holder ikke standarden man venter å finne på et hotell i Norge. Rommet og badet mangler ventilasjon. Det lå brukt snus under ene sengen og snop under den andre. Måtte klage to ganger før snus ble fjernet. Fikk ingen forståelse da jeg klaget. Her vil jeg aldri bo igjen.

Takk, turmedbarnebar2020
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei Turmedbarnebar2020,

Tusen takk for din tilbakemelding.
så trist å høre at dere ikke var fornøyd med dere opphold og at vi ikke klarte å leve opp til deres forventningene.

Det er leit å høre at dere ikke ønsker og brukke oss igjen! . Vi håper på og ser frem til å få lov å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, slik at vi kan vise oss fra vår beste side å rette opp i inntrykket dere fikk denne gangen.

Mvh,
Ricardo Sousa