Expedia.comUSD 152
Trip.comUSD 153
TripadvisorUSD 152
Anmeldt 6. juli 2021

Anmeldt 6. juli 2021

Veldig fornøyd med oppholdet vårt. God service og hyggelig personale. Fin beliggenhet ved Dyreparken. Vi hadde et familierom rett over inngangspartiet i tredje etasje. Stort og fint. Hadde med hund, noe som fungerte perfekt. Gratis parkering. Veldig god frokost! Kommer garantert tilbake!

Takk, 292sigvee
Anmeldt 2. juli 2021

Anmeldt 1. juli 2021

hotellet er flott å oppholde seg på med barn ,rent ,stort fint basseng , fine rom å praktiske bad med det meste hotellet har pgratis parkering , ligger helt inntil dyreparken , å kort avstand til kristiansand

Takk, kristian8700
Anmeldt 25. juni 2021

Familien min, som består av meg, kona, to småbarn og en baby, har bestilt master suite for to netter. Selv «suite» navnet sier jo hvor bra standard rommet skal være.

I virkelighet er det dessverre helt noe annet. Badet stinket egg, det manglet dyne- og putetrekk for den ene sengen. Det er fire seng, dvs to av dem er i sovesofaen som er helt greit i seg selv. Men den sovesofaen er vondt å ligge i, det merkes godt at det er metallstang overalt i senga.

Jeg gikk ned og klaget, men det var ingen service å få. Ingen ledig master suite før dagen etter. Så jeg spurte pent om jeg kunne få et ekstra rom til å overnatte en natt, det krever de betaling for. Selv om sovesofaen er helt udugelig og vondt å ligge i. Dvs vi ikke har fått det vi har betalt for.

Ikke nok med det, det er ca 10-15cm mellomrom mellom gardinene som kan ikke tettes. Rett foran sovesofaen. Det slipper lyset inn grytidlig, jeg og småbarna våknet tidligere enn vanlig.

Når alt kommer til alt. hotellet oppleves som et litt slitt, men koselig hotell med bra frokost og flere god aktivitetstilbud.

Dessverre service og rommet veier ikke opp for det

1  Takk, andrebjorn