2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 152
Orbitz.comUSD 152
Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kort oppsummert: fikk ikke rommet (familierom med sovesofa) men et dobbeltrom med ekstra feltene. Til frokost ble vi plassert i et konferanserom som var mildt sakt utrivelig hvor varmmat og kaffe var lunkent. Betalte 7000 kr for to netter og forventet et godt hotell, det var det på ingen måte. Veldig skuffende.

Romtips: Jeg ville unngått dette hotellet med mindre det hadde vært billig og hadde hatt to stjerner, fortjener ikke 4 stjerner i det hele tatt.
1  Takk, steinarg2014
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Frekke priser for så lav standard og kvalitet. Booket en natt i forbindelse med besøk i Dyreparken. Betalte en formue pga høysesong, som for så vidt var greit nok, men når man får et slitent, umoderne rom ut mot E18, og det ikke er mat å oppdrive på hotellet kl 16 ble førsteinntrykket svært dårlig. Det hjalp lite da vi kom til en overpriset buffé senere på kvelden, som smakte ganske dårlig, i en spisesal som minnet mer om et leirskoleopphold fra 90-tallet. Totalopplevelsen var skuffende og prisene føles provoserende. Familievennlig nok, men slitent hotell med dårlig mat og middels service burde holde prisene på matchende nivå, selv i høysesong.

Romtips: Ikke bruk penger på buffé
1  Takk, heidiblie
Anmeldt 6. juli 2021

Anmeldt 6. juli 2021

Veldig fornøyd med oppholdet vårt. God service og hyggelig personale. Fin beliggenhet ved Dyreparken. Vi hadde et familierom rett over inngangspartiet i tredje etasje. Stort og fint. Hadde med hund, noe som fungerte perfekt. Gratis parkering. Veldig god frokost! Kommer garantert tilbake!

Takk, 292sigvee