ScandicHotels.com
Trip.comUSD 162
Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Anmeldt 11. juli 2021

Vi var en familie på fire (barn 4år & 1år). Booket familierom og det første rommet vi fikk var så lite at reisesengen ikke var plass til. Vi fikk heldigvis byttet til en litt større, men også dette var utrolig lite. I tillegg var det ulevelig varmt og ikke noe mulighet for luft omtrendt. Følte vi bodde på en kott :(. Man bruker ikke mye til på rommet, men det er greit at man ikke trenger å gå ut for å skifte mening.

Frokosten var helt ok, verken mer eller mindre. Vi kommer ikke til å velge dette hotellet igjen dessverre.

Funker kanskje om man er to, men ikke en familie på fire, selvom det er et «familierom».

Takk, 997cilia

Hei 997cilia,
tusen takk for dine kommentarene.
Beklager at dere følte at rommene var for liten , som tips til neste gang vi har større rom kategoriene med opp til 8 personner som kan bookes. Vi hjelper deg gjerne i resepsjonen neste gang for å finne den rom som tilpasser seg bedre dinne behov.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
mvh,, Ricardo Sousa

Anmeldt 11. juli 2021

Super fin beliggenhet med kort avstand til dyreparken og andre fasiliteter. God mat og hyggelig betjening. Vi fikk badekar på forespørsel fra barna og det er et fint bassengområde ute. Takk for oss for denne gang!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ejosef680051

Hei,
Takk for hyggelig tilbakemeldinger og ha en flott sommer
hertelig vekommen tilbake
mvh, RIcardo Sousa

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kort oppsummert: fikk ikke rommet (familierom med sovesofa) men et dobbeltrom med ekstra feltene. Til frokost ble vi plassert i et konferanserom som var mildt sakt utrivelig hvor varmmat og kaffe var lunkent. Betalte 7000 kr for to netter og forventet et godt hotell, det var det på ingen måte. Veldig skuffende.

Romtips: Jeg ville unngått dette hotellet med mindre det hadde vært billig og hadde hatt to stjerner, fortjener ikke 4 stjerner i det hele tatt.
1  Takk, steinarg2014