ScandicHotels.com
Trip.comUSD 161
Anmeldt 13. juli 2021

Vi besøkte dere nå i helgen og jeg sitter ikke igjen med en god følelse. Rommet var som ett kott uten lufting. Luktet man opp vinduene så hørte du E18 og det var umulig å snakke eller få sove i støyet. Det eneste som hjalp litt var en bordvifte som var ødelagt, å ikke blåste annent enn ned i gulvet.. Vi hadde gledet oss til en helg på hotell med vår 3 åring.. slappe av og hvile, ble heller våkenetter og ett glovarmt rom… Så det frister ikke veldig å komme tilbake til dere må jeg si. Frokosten var bra syns vi! Synd lekerommet var stengt..

Til den prisen det lille hotellrommet var, syns jeg hva vi fikk er ett ran.. faktisk helt sykt.. Vi kommer IKKE tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Maddddz
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei maddddz,

Tusen takk for dine kommentare.
Beklager at vi ikke hadde AC på rommene. Vi jobber samme med byggeier for å finne en løsning på dette.
Håper dere gir oss en ny sjanse og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!
mvh, RIcarodo Sousa

Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 11. juli 2021

Vi var en familie på fire (barn 4år & 1år). Booket familierom og det første rommet vi fikk var så lite at reisesengen ikke var plass til. Vi fikk heldigvis byttet til en litt større, men også dette var utrolig lite. I tillegg var det ulevelig varmt og ikke noe mulighet for luft omtrendt. Følte vi bodde på en kott :(. Man bruker ikke mye til på rommet, men det er greit at man ikke trenger å gå ut for å skifte mening.

Frokosten var helt ok, verken mer eller mindre. Vi kommer ikke til å velge dette hotellet igjen dessverre.

Funker kanskje om man er to, men ikke en familie på fire, selvom det er et «familierom».

Takk, 997cilia

Hei 997cilia,
tusen takk for dine kommentarene.
Beklager at dere følte at rommene var for liten , som tips til neste gang vi har større rom kategoriene med opp til 8 personner som kan bookes. Vi hjelper deg gjerne i resepsjonen neste gang for å finne den rom som tilpasser seg bedre dinne behov.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
mvh,, Ricardo Sousa

Anmeldt 11. juli 2021

Super fin beliggenhet med kort avstand til dyreparken og andre fasiliteter. God mat og hyggelig betjening. Vi fikk badekar på forespørsel fra barna og det er et fint bassengområde ute. Takk for oss for denne gang!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ejosef680051

Hei,
Takk for hyggelig tilbakemeldinger og ha en flott sommer
hertelig vekommen tilbake
mvh, RIcardo Sousa