Expedia.comUSD 152
ScandicHotels.comUSD 152
Trip.comUSD 152
TripadvisorUSD 152
Anmeldt 13. juli 2021

Personalet var hyggelig. Men selve hotellet trenger større oppgradering etter mange år. Tett luft gammelt interiør og farger fra byggeår. Hotellet er overpriset og overbooket stort sett gjennom sesong. Syntes det du betaler er stort sett for hotellnavnet og ikke for det en faktisk betaler. Rommet manglet aircondition eller i det minste en vifte for sirkulation. Luktet røyk igang, blir omtrent som danskebåten.
Styr unna!

1  Takk, ArneV87
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Tusen takk for mottatt tilbakemelding.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å informere oss om hvordan dere opplevde deres opphold her hos oss.
Jeg beklager på det det sterkeste at vi ikke levde opp til forventningene deres og dekket deres behov.
Vi håper du kommer tilbake og prøver oss en gang til slik at vi kan vise oss fra vår beste side å rette opp inntrykket dere fikk denne gang.
mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 13. juli 2021

Det var meget støyete utenfor hotellet med skrikende mennesker som kom fra show ved midnatt, samt en del støy fra hovedveien. Rommene var knøttsmå. Maten i restauranten sto ikke til forventningene i forhold til prisen. Til frokosten var det ikke plass i restauranten, selvom om man hadde booket tid :(. Dyner og puter var av dårlig kvalitet.

Takk, StineSundhagen

Hei Stine,

tusen takk for din tilbakemelding.
Beklager at vi ikke levde opp til forventning deres.
Vi håper du kommer tilbake og prover oss en gang til slik at vi kan vise oss fra vår beste side å rette opp inntrykke dere fikk denne gang.
mvh, RIcardo sosua

Anmeldt 13. juli 2021

Vi besøkte dere nå i helgen og jeg sitter ikke igjen med en god følelse. Rommet var som ett kott uten lufting. Luktet man opp vinduene så hørte du E18 og det var umulig å snakke eller få sove i støyet. Det eneste som hjalp litt var en bordvifte som var ødelagt, å ikke blåste annent enn ned i gulvet.. Vi hadde gledet oss til en helg på hotell med vår 3 åring.. slappe av og hvile, ble heller våkenetter og ett glovarmt rom… Så det frister ikke veldig å komme tilbake til dere må jeg si. Frokosten var bra syns vi! Synd lekerommet var stengt..

Til den prisen det lille hotellrommet var, syns jeg hva vi fikk er ett ran.. faktisk helt sykt.. Vi kommer IKKE tilbake.

1  Takk, Maddddz

Hei maddddz,

Tusen takk for dine kommentare.
Beklager at vi ikke hadde AC på rommene. Vi jobber samme med byggeier for å finne en løsning på dette.
Håper dere gir oss en ny sjanse og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!
mvh, RIcarodo Sousa

Anmeldt 11. juli 2021

Vi var en familie på fire (barn 4år & 1år). Booket familierom og det første rommet vi fikk var så lite at reisesengen ikke var plass til. Vi fikk heldigvis byttet til en litt større, men også dette var utrolig lite. I tillegg var det ulevelig varmt og ikke noe mulighet for luft omtrendt. Følte vi bodde på en kott :(. Man bruker ikke mye til på rommet, men det er greit at man ikke trenger å gå ut for å skifte mening.

Frokosten var helt ok, verken mer eller mindre. Vi kommer ikke til å velge dette hotellet igjen dessverre.

Funker kanskje om man er to, men ikke en familie på fire, selvom det er et «familierom».

Takk, 997cilia

Hei 997cilia,
tusen takk for dine kommentarene.
Beklager at dere følte at rommene var for liten , som tips til neste gang vi har større rom kategoriene med opp til 8 personner som kan bookes. Vi hjelper deg gjerne i resepsjonen neste gang for å finne den rom som tilpasser seg bedre dinne behov.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
mvh,, Ricardo Sousa