2 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.com
Trip.comUSD 157
Anmeldt 18. juli 2021

Vi bodde på Scandic Sørlandet 4 netter på et «superior» rom. Sjeldent har vel denne beskrivelsen passet verre. Rommet var klaustrofobisk lite (spesielt pga skråtak) og slitt (antar minst 20 år siden sist oppussing). Malingen flasset av i taket. Vi bodde i 4 netter og rommet ble svært dårlig rengjort. Sengene ble redd opp og noen håndklær ble byttet, men ellers var det skuffende renhold. Vi spurte etter noen flere håndklær da dette er et badehotell hvor det går litt håndklær med 3 barn. Det måtte vi betale ekstra for! Når rommet allerede koster 3500/natt synes vi dette var smålig.

Hver natt ble vi vekket av langvarig varetransport (rommet var som mange andre plassert over hovedinngang). Lastebiler kom og gikk og fraktet bråkete traller inn og ut midt på natten med motoren i gang.
Vi var naturligvis tvunget til å ha vinduene åpne pga ingen air condition. Dette bør kunne løses ved å planlegge denne transporten til en annen tid på døgnet.

Vi opplevde også at endel ansatte var stresset/irriterte og hadde lite fokus på å skape god stemning for sine gjester. Vi har forståelse for at det er mye å gjøre, men man kommer langt med et smil og en hyggelig tone. Et hyggelig unntak var han som sto i bassengbaren. Men han forstod jeg var innleid så det kan nok ikke hotellet få skryt for.

Alt i alt et utrolig overpriset hotell i forhold til standard. Eneste grunnen til at de kan fortsette med dette er plasseringen nær Dyreparken og et basseng som barna likte. Vi kommer ikke tilbake.

Karakter 1/5 er gitt på bakgrunn av skuffelsen på opplevd valuta for pengene.

1  Takk, 3-2-Erik-1
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

hei Pharo87,
Tusen takk for dine tilbakemelding.
beklager så mye at dere hadde en dårlig opplevelse.
Beklager du følte at rommene var små, og at du fikk utfordring pga varelevering, vi har også rommen til den andre side ( basseng) som tips til neste gang, bare si fra til resepjon noen dager for ankomst så hjelper vi deg med den :).
Dette var en utfordrende sommer men vi håper du kommer tilbake og prover oss en gang til slik at vi kan vise oss fra vår beste side å rette opp inntrykke dere fikk denne gang.
mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 18. juli 2021

Forstår at Sørlandet er det nye Spania på sommeren.. så regnet med en stiv pris men til over 3500 kroner natten for et standard rom så rekner en vertfall med en opplevelse utenom det vanlige. Vi hadde to rom å 3 netter, så hotellet kostet oss over 21.000 kroner……Skuffelsen var derfor stor da vi ankom å så rommet vi fikk for den prisen. Vi hadde ekstra seng på rommet for vår sønn på 11. stikkord: trangt. Når det gjelder badet så var her dusjen å toalettet på badet mens vasken var i rommet? Ingen vannkoker, ingen ac, frokosten var midt på treet å langt ifra noen topp score. Eneste gode her var beliggenheten å det faktum at hotellet hadde basseng. Til en sånn stiv pris burde hotellet kunne tilby nyere å bedre rom.

1  Takk, 386sveinungh
Anmeldt 18. juli 2021

God mat, masse og velge i. Snille og kjekke ansatte. Kjekke plass. Litt dumt de ikke va vifte på badet og sengen va litt i hardeste laget og litt trangt. Di glemte springkelsengen me ba om ellers så var de eit greit rom. Litt lite kanaler på tv i forhold til barna på kvelden men dei hadde kinotilbud og masse lekeplass og basang ute for barna. Veldig kjekkt me gratis is og kiosk i resepsjonen. Fint hotell. Bra informert om allergikost og tilrettelagt.

Takk, johanne420
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

En trist opplevelse. Elendig renhold, gammelt og slitt. ekstremt dyrt, for et kott. ingen aircondition, mye støy utenfor vinduene, samt E18 susende forbi. Kjedelig mat opplevelse, ingen gode utvalg for veganere/ vegetarianere. Hyggelig betjening og en god opplevelse i baren for oss og barna gjør denne til en 1 stjernes opplevelse. Blir ikke flere besøk her.

1  Takk, robertfU90NR
Anmeldt 14. juli 2021