TripadvisorUSD 158
eDreams
Agoda.comUSD 184
Anmeldt 2. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ok, innsjekk. Fikk mindre rom enn bestilt til samme pris. Blod på sengetøy ellers var rommet godt rengjort. Helt ok frokost men ikke normal scandic standard. Dårlig lydisolert mellom rom. Mye barneskrik men det må man forvente på sommeren like ved Dyreparken

Takk, OnAir29241890755

Hei,
Tusen takk for tilbakemdlding
beklager at du ikke fikk rom du hadde reservert, vi ta dine kommentarene videre i vår vider arbeid.
hjertelig velkommen tilbake .
mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 25. juli 2021

Overnattet 1 natt pga beliggenhet til dyreparken.
Første møte med resepsjonist var veldig god. Veldig hyggelig og behjelpelig jente, men deretter absolutt ikke hyggelige. Vi følte oss litt som en byrde for dem. Betalte overpris 3400kr for rommet og det burde absolutt ikke være slik... Dessverre. Frokost-"verten" var også veldig sjefete. Ikke veldig hyggelig mot oss eller andre. Frokosten var ok.
Rommet var greit, men en av oss fikk flere insektsbitt i sengen om natten. Manglet også laken til den ene sengen som kom etter noen timer. Ikke veldig bra mao. Ingen kjøleskap på rommet. Hotellet har svømmebasseng ute og er lokalisert nær dyreparken samt gratis parkering, som er bra.

Takk, steven h

Hei Steven,
tusent takk for dinne kommentarene.
Håper vi får muligheten til å gjøre et bedre inntrykk ved en senere anledning.
mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Tror aldri jeg har opplevd dårligere forhold mellom pris og kvalitet - vi bestilte rett nok ganske sent, men vi betalte 4500 for ett rom for familien.

Rommet var ekstremt "effektivt" arealmessig, det vil si ganske trangt for fire, men uten tilhørende ventilasjon. Eneste bidraget var en liten bordvifte, som ikke hjelper mye når gardinene er lukket om natta. Ble fryktelig varmt selv uten det mest knalle været. Tør ikke tenke på hvordan det ville vært hvis det hadde vært det varmeste været som Sørlandet kan by på.

Dusjen hadde alvorlig feilinnstilling på varmen, og barn kunne lett fått brannskader på det som oppleves som trygg innstilling - det var en drøy tredjedels runde fra ok temperatur til der varmesperren slo inn.

Da vi spurte om ekstra håndklær for bassenget, skulle de ha ekstra betalt, på toppen av den allerede ekstreme prisen for rommet.

På frokosten var det enkelte i personalet som var mer opp tatt av regelrytteri enn sunn fornuft - vi kom litt tidlig for å avhjelpe rushet som ofte blir med koronasituasjonen og tidsbooking, og til tross for at det var godt med plass både ved bordene og ikke minst i buffeten, ville ikke vakta slippe oss inn. Noen andre var rett nok mer fornuftig og slapp oss inn, som var bra, for da klokka slo 10 var det lang kø utenfor, og rush i buffeten. Men maten var veldig bra.

Den ene stikkontakten som var i hodehøyde praktisk talt oppi senga var grundig ødelagt, noe som ikke er veldig betryggende når man lett kunne få fingrene inn i den i søvne.

Summa summarum: enkelte i personalet var veldig serviceinnstilt, men mange ikke. Ledelsen burde bruke mer av det antagelig solide overskuddet til vedlikehold og oppgraderinger. Og selv jeg forstår at de utnytter lokasjonen tett ved Dyreparken er det også grenser for hva som er forsvarlig å ta betalt for når de ikke klarer å levere kvalitet.

Romtips: Bestille tidlig, og ikke gi deg hvis du opplever dårlig service
Takk, solhell

Hei Solhell,

tusen takk for dine kommentarene.
Vi skal ta med oss både ris og ros videre i arbeidet. Velkommen tilbake :)
mvh,
Ricardo Sousa