Expedia.comUSD 158
TripadvisorUSD 158
eDreams
Agoda.comUSD 184
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet ligger på samme prisnivå som King Atrhur Hotel i København Raddison Blu Plaza i Helsinki og langt dyrere enn Grand Hotell i Oslo.
Derfor har man ihvertfall forventninger om at hotellet skal være helt greit. Det var det ikke.
Fikk ikke romtypen som ble bestilt. Da jeg på en høflig påpekte dette ble jeg relativt bryskt avbrutt med at hotellet var fullbooket så det var ingen mulighet til å bytte rom. Hotellet var ikke fullbooket det var ifølge Scandics egne nettsider flere ledige rom. Altså løgn. Dette betyr at jeg på et rom til 3200 kr natta måtte sove på en beinhard feltseng.
Ellers så bar hotellet preg av dårlig renhold. Lite serviceinnstilt betjening. Hva rommene angikk var disse lite moderne for å si det mildt. Fikk ikke
plass i restauranten pga underbemanning
Har aldri betalt så mye for så lite.

Romtips: Styr unna
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Anders S
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei Anders S,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg beklager på det det sterkeste at vi ikke levde opp til forventningene deres.
Vi håper du kommer tilbake og prover oss en gang til slik at vi kan vise oss fra vår beste side å rette opp inntrykke dere fikk denne gang.
Mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 2. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ok, innsjekk. Fikk mindre rom enn bestilt til samme pris. Blod på sengetøy ellers var rommet godt rengjort. Helt ok frokost men ikke normal scandic standard. Dårlig lydisolert mellom rom. Mye barneskrik men det må man forvente på sommeren like ved Dyreparken

Takk, OnAir29241890755

Hei,
Tusen takk for tilbakemdlding
beklager at du ikke fikk rom du hadde reservert, vi ta dine kommentarene videre i vår vider arbeid.
hjertelig velkommen tilbake .
mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 25. juli 2021

Overnattet 1 natt pga beliggenhet til dyreparken.
Første møte med resepsjonist var veldig god. Veldig hyggelig og behjelpelig jente, men deretter absolutt ikke hyggelige. Vi følte oss litt som en byrde for dem. Betalte overpris 3400kr for rommet og det burde absolutt ikke være slik... Dessverre. Frokost-"verten" var også veldig sjefete. Ikke veldig hyggelig mot oss eller andre. Frokosten var ok.
Rommet var greit, men en av oss fikk flere insektsbitt i sengen om natten. Manglet også laken til den ene sengen som kom etter noen timer. Ikke veldig bra mao. Ingen kjøleskap på rommet. Hotellet har svømmebasseng ute og er lokalisert nær dyreparken samt gratis parkering, som er bra.

Takk, steven h

Hei Steven,
tusent takk for dinne kommentarene.
Håper vi får muligheten til å gjøre et bedre inntrykk ved en senere anledning.
mvh, Ricardo Sousa