Expedia.comUSD 152
Orbitz.comUSD 152
eDreamsUSD 152
Anmeldt 17. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Anmeldt 15. august 2021

Små rom, ubehagelig seng, ingenting å gjøre for barn da lekeland i u etg var stengt, bassenget var møkkete, måtte masse flere ganger om at de skulle komme å re opp sovesofaen, personal som bare hadde gått inn på rommet mens min sønn på 7 satt på do og åpnet døra til do og begynt å spørre han om hvor mange som skulle sove på sofaen, helt til han hadde sagt gå ut jeg sitter på do. Bestilte middagsbuffet, grei utvalg, men til den prisen trudde jeg drikke var inkludert men det var det ikke, en liten glass cola til 53kr er helt sykt. Kommer nok ikke her flere ganger.

Takk, LenditaS1

Hei Lenditas1,
Tusen takk for din tilbakemelding.
Så utrolig trist å hører at dere ikke hadde bra opphold her hos oss.
Vi håper du kommer tilbake og prover oss en gang til slik at vi kan vise oss fra vår beste side å rette opp inntrykke dere fikk denne gang.
mvh,
Ricardo Sousa

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Markedsfører seg som et familiehotell, og lokasjonen nær Dyreparken er bra, men her skorter det på det meste. Ikke verdt pengene.

Legger røykfrie barnerom i etasjen rett over røykeplassen utenfor baren, så det stinket røyk hele kvelden og av hele rommet. Rommet var i tillegg ikke rengjort skikkelig.
Fikk etter en natt skiftet rom, til rett over inngangspartiet hvor det også røykes mye. Til slutt fikk vi et rom uten røyklukt, men det var heller ikke skikkelig rengjort.

Resepsjonsmedarbeiderne var ikke veldig innstilt på å yte service, og vi følte vi var til bry fordi vi sa i fra.

Frokostutvalget var greit, men overstekt og tørr bacon, tørr pulveromelett og tørre brødskiver er ikke topp standard.

Romtips: Unngå hotellet, finn noe annet.
Takk, KalEl2005

kalei2005,
Tusen takk for din tilbakemelding.
Så trist å hører at dere ikke hadde dårlig opplevelse her hos oss, men hyggelig å høre at du satt prisen på innsatsen fra våre resepsjonister .
mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Ankom hotellet og ble møtt av en lite trivsel resepsjonist som så ut til å helst ville være et annet sted. Rommet var dårlig rengjort og vi fant både brukte pappkopper, skitt og matrester på gulvet. Dette i tillegg til svært høye priser gjør at vi ikke kommer tilbake.

Takk, Leslia85

Hei leslia85,

Tusen takk for tilbakemelding.
Jeg beklager på det det sterkeste at vi ikke levde opp til forventningene deres
Håper å se dere snart så vi kan skappe for dere en bedre opplevelse.
Mvh,
RIcardo Sousa

Anmeldt 8. august 2021

Overpriset og eldre standard. Dårlig rengjøring, alt for små rom, helt ok frokost, men ikke like god som andre Scandic hotell vi har vært på.. det eneste positive her var at man har gratis parkering og ett flott utendørs svømmebasseng, men det er ikke nok til at vi kommer tilbake hit

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Aina B

hei Ainab989,

Tusen takk for deres tilbakemelding
Vi beklager så mye at vi ikke levde opp til forventningene deres.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske defre velkommen tilbake til oss ved en senere anledning og rette opp intrykk dere fikk denne gangen.
mvh,
Ricardo Sousa