Expedia.comUSD 122
Vio.comUSD 121
EtripUSD 121
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell midt i byen. Rent og pent. Hyggelig service. Treningsrom med tredemølle og vektet. God frokost med variert tilbud. Et bra hotel for både jobb og fritid. Parkering i hotellet også. Anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, TrailBlazer418338
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei TrailBlazer418338,

Takker så mye for din tilbakemelding, vi setter stor pris på din anbefaling.
Vi håper å se deg hos oss igjen snart.

Vibeke + Team Comfort Hotel Kristiansand

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Savnet ein minibar eller eit kjøleskap på rommet. Mangler også safe på rommet. Ok frokost, men mangler ein del ting som ulike kaffi varianter som cappuccino eller latte. Det var heller ingen smoothie.

Takk, fromN0rway
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Hei MOnicaNOrway,

Takker så mye for din tilbakemelding, det er viktig for oss. Comfort Hotel er en kjede med begrenset servicefasiliteter og vi har valgt og ikke ha minibar eller kjøleskap på rommene. Derimot har vi Barception i lobbyen hvor du kan få kjøpt både kald og varm drikke, også cappuccino og caffe latte.
Håper å se deg hos oss igjen !

Anmeldt 30. oktober 2018

Bodde på hotellet fra fredag til søndag med min datter. Hotellrommet ble ikke besøkt av noen fra renhold hele helgen. Badet var skittent, og bar preg av hastevask. Sengene ble ikke redd opp, ingen nye håndklær, selv om de var lagt på gulvet. Dette tyder på at det ikke var noe som helt renhold under oppholdet. Hotellet var fullt på grunn av idretsarrangement. Frokostsalen var helt full, og bordene ble ikke ryddet og vasket. En måtte selv rydde plass for å kunne spise frokost. Så med så mange gjester burde en kunne bemanne opp for å rydde og vaske bordene. Er ganske skuffet, over at helgeoppholdet ble slik. Foretrekker Ernst som hotell når jeg er i Kristiansand, og kommer til å fortsette med dette etter denne opplevelsen. En stakkars ansatt i resepsjonen, gjorde så godt han kunne. Men alt i alt meget skuffende over manglende renhold, før vi kom og under oppholdet, som manglet totalt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Geir S

Hei Geir S,

Takker så mye for din tilbakemelding, det lærer vi av. Beklager at vi ikke holdt mål denne gangen. Vi ønsker ikke å være bekjent av dårlig renhold på rommet ved ankomst, det skal være rent. Vi vasker ikke rommet ditt under oppholdet dersom du ikke gir beskjed innen kvelden før kl. 23, ved å spare på renholdet donerer vi penger til Sweet Dream prosjektet i samarbeid med Unicef, beklager så mye om ikke denne informasjonen nådde deg. Vi skulle helt klart hatt flere resurser på under frokosten denne cup-helgen.
Håper likevel å se deg hos oss ved neste anledning.

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger og sjekker ut av hotellet alltid fornøyd. Trivelige ansatte. Grei størrelse på rommene. Frokosten har blitt forbedret siden sist gang jeg var der for ett år siden. Sen utsjekk til kl. 18 på søndager er ganske greit.

Takk, Ole_selvaag
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Ole S,

Tusen takk for flott vurdering av ditt opphold. Det setter vi stor pris på.
Håper å se deg hos oss ved neste anledning.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Andre gang jeg bor her, første gangen fikk jeg et rom med vindu ut i gangen, rommet var veldig lite, trangt og varmt. Ikke bra.

Denne gangen fikk jeg et stort og fint rom med vindu ut i bakgården. Mye bedere.

Litt kjedelig frokost, mangler bacon.

Et helt greit Hotel hvis du unngår de minste rommene.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, larsk305
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei Lars K,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Håper å se deg hos oss igjen ved neste anledning.