Priceline
Vio.comUSD 120
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Det ser fint ut og har moderne farger og interiør men sengen som er 1 rammemadrass av litt dårlig kvalitet hvor man kjenner fjærene og vi som par blir trukket mot den som er tyngst blir det heller en natt med lite søvn . Passer nok best til 1 person.Dusjen var deilig med godt trykk. Frokosten helt grei bare synd de setter det frem så tidlig at det går snerk på maten så tidlig som 07.45 på morgenen. Mest positive er beliggenheten som er midt i sentrum.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, lineh951
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei lineh951,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din ærlige mening, det gir oss muligheten for å forbedre oss. Vi skal sjekke opp i frokosten vår, vi ønsker ikke å servere med snerk heller med snert.....
Velkommen tilbake for å prøve oss igjen !

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Ok hotell midt i Kristiansand. Rene rom og ok frokost. Parkeringsmulighet på hotellet. Dette er ett hotell med kun det nødvendigste og det føles litt billig. Ingen safe eller minibar og hotellet har en merkelig planløsning. Men dette fungerer for de fleste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, IverOlavErstad
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei IverOlavErstad,

Takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss din ærlige mening.
Håper å se deg hos oss snart igjen.

Vibeke & Team Comfort Kristiansand

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell midt i byen. Rent og pent. Hyggelig service. Treningsrom med tredemølle og vektet. God frokost med variert tilbud. Et bra hotel for både jobb og fritid. Parkering i hotellet også. Anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, TrailBlazer418338
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei TrailBlazer418338,

Takker så mye for din tilbakemelding, vi setter stor pris på din anbefaling.
Vi håper å se deg hos oss igjen snart.

Vibeke + Team Comfort Hotel Kristiansand

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Savnet ein minibar eller eit kjøleskap på rommet. Mangler også safe på rommet. Ok frokost, men mangler ein del ting som ulike kaffi varianter som cappuccino eller latte. Det var heller ingen smoothie.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, fromN0rway
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Hei MOnicaNOrway,

Takker så mye for din tilbakemelding, det er viktig for oss. Comfort Hotel er en kjede med begrenset servicefasiliteter og vi har valgt og ikke ha minibar eller kjøleskap på rommene. Derimot har vi Barception i lobbyen hvor du kan få kjøpt både kald og varm drikke, også cappuccino og caffe latte.
Håper å se deg hos oss igjen !

Anmeldt 30. oktober 2018

Bodde på hotellet fra fredag til søndag med min datter. Hotellrommet ble ikke besøkt av noen fra renhold hele helgen. Badet var skittent, og bar preg av hastevask. Sengene ble ikke redd opp, ingen nye håndklær, selv om de var lagt på gulvet. Dette tyder på at det ikke var noe som helt renhold under oppholdet. Hotellet var fullt på grunn av idretsarrangement. Frokostsalen var helt full, og bordene ble ikke ryddet og vasket. En måtte selv rydde plass for å kunne spise frokost. Så med så mange gjester burde en kunne bemanne opp for å rydde og vaske bordene. Er ganske skuffet, over at helgeoppholdet ble slik. Foretrekker Ernst som hotell når jeg er i Kristiansand, og kommer til å fortsette med dette etter denne opplevelsen. En stakkars ansatt i resepsjonen, gjorde så godt han kunne. Men alt i alt meget skuffende over manglende renhold, før vi kom og under oppholdet, som manglet totalt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Geir S

Hei Geir S,

Takker så mye for din tilbakemelding, det lærer vi av. Beklager at vi ikke holdt mål denne gangen. Vi ønsker ikke å være bekjent av dårlig renhold på rommet ved ankomst, det skal være rent. Vi vasker ikke rommet ditt under oppholdet dersom du ikke gir beskjed innen kvelden før kl. 23, ved å spare på renholdet donerer vi penger til Sweet Dream prosjektet i samarbeid med Unicef, beklager så mye om ikke denne informasjonen nådde deg. Vi skulle helt klart hatt flere resurser på under frokosten denne cup-helgen.
Håper likevel å se deg hos oss ved neste anledning.