Vio.comUSD 120
EtripUSD 120
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Denne gangen gir jeg lavere skåre enn det jeg pleier på dette hotellet.
Hadde bestilt et stort rom, det viste seg å ligge avsides for seg selv..Bak dører fra alle kanter, vasketrallen stod parkert her, og ingen direkte naborom vegg i vegg.Ukoselig og halvguffent.
Hotellet pusses opp og er derav iskaldt noen steder- dette burde det opplyses om.
Hårføneren er så gammel og lite lufttrykk at du like godt kan lufttørke håret. Rommet er nok forholdsvis nyoppusset men kunne vært sjekket opp- se bilder. Hull i himling, og dusjforing som holder på å skli ut, bør være enkelt å ordne.

Frokosten er fortsatt veldig god og beliggenheten perfekt.

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, StavangerStina
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei StavangerStina,

Takker så mye for din tilbakemelding, det er viktig for at vi skal kunne bli bedre. Vi holder på og bytte ut ventilasjonssystemet i den ene delen av hotellet og vi beklager at utenfor ditt rom er ikke takplater på plass enda. Vi forstår at du denne gangen opplevde det litt ukoselig. Men vi gleder oss til alt blir ferdig! Takk for tips om at alt ikke var i orden på badet - det følger vi opp.
Velkommen tilbake ved neste anledning !

Vennlig hilsen,

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Det ser fint ut og har moderne farger og interiør men sengen som er 1 rammemadrass av litt dårlig kvalitet hvor man kjenner fjærene og vi som par blir trukket mot den som er tyngst blir det heller en natt med lite søvn . Passer nok best til 1 person.Dusjen var deilig med godt trykk. Frokosten helt grei bare synd de setter det frem så tidlig at det går snerk på maten så tidlig som 07.45 på morgenen. Mest positive er beliggenheten som er midt i sentrum.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, lineh951
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei lineh951,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din ærlige mening, det gir oss muligheten for å forbedre oss. Vi skal sjekke opp i frokosten vår, vi ønsker ikke å servere med snerk heller med snert.....
Velkommen tilbake for å prøve oss igjen !

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Ok hotell midt i Kristiansand. Rene rom og ok frokost. Parkeringsmulighet på hotellet. Dette er ett hotell med kun det nødvendigste og det føles litt billig. Ingen safe eller minibar og hotellet har en merkelig planløsning. Men dette fungerer for de fleste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, IverOlavErstad
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei IverOlavErstad,

Takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss din ærlige mening.
Håper å se deg hos oss snart igjen.

Vibeke & Team Comfort Kristiansand

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell midt i byen. Rent og pent. Hyggelig service. Treningsrom med tredemølle og vektet. God frokost med variert tilbud. Et bra hotel for både jobb og fritid. Parkering i hotellet også. Anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, TrailBlazer418338
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei TrailBlazer418338,

Takker så mye for din tilbakemelding, vi setter stor pris på din anbefaling.
Vi håper å se deg hos oss igjen snart.

Vibeke + Team Comfort Hotel Kristiansand

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Savnet ein minibar eller eit kjøleskap på rommet. Mangler også safe på rommet. Ok frokost, men mangler ein del ting som ulike kaffi varianter som cappuccino eller latte. Det var heller ingen smoothie.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, fromN0rway
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Hei MOnicaNOrway,

Takker så mye for din tilbakemelding, det er viktig for oss. Comfort Hotel er en kjede med begrenset servicefasiliteter og vi har valgt og ikke ha minibar eller kjøleskap på rommene. Derimot har vi Barception i lobbyen hvor du kan få kjøpt både kald og varm drikke, også cappuccino og caffe latte.
Håper å se deg hos oss igjen !