Anmeldt 21. februar 2019

Hadde en fin natt på Comfort Hotel i Kristiansand. Ble tatt godt i mot i resepsjonen, fine og moderne rom, gode senger, veldig god frokost. Beliggenheten er veldig fin med kort vei til togstasjon, busstasjon og Markens Gate. Kommer gjerne igjen.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, alexanderm740
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2019

Hei alexanderm740,

Tusen takk for strålende tilbakemeling, det betyr utrolig mye for oss.
Vi gleder oss allerede til å ønske deg velkommen tilbake !

Vennlig hilsen

Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Vi har overnattet mange ganger på Comfort Hotel Kristiansand. Hotellet har nye og moderne rom. Det er mulighet å parkere i gata utenfor. Hotellet ligger midt i Kristiansand sentrum. Dette oppholdet skulle vi dra kl. 04 og nå et fly. Likevel fikk vi frokost ved avreise og opplevde personale som service- innstilte og hjelpsomme. Hotellet anbefales.

Takk, Erlend1973
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2019

Hei Erlend1973,

Tusen takk for flotte ord, det setter vi stor pris på.
Vi håper å se deg hos oss igjen snart !

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Dette er mitt favoritthotell i Kristiansand. Ikke fordi det har den flotteste frokosten, feteste rommene eller beste servicen.
Det er favoritten fordi det ligger sentralt, hyggelig betjening, fine og rene rom, bra frokost og alt dette til riktig pris.
Ikke hotellet for deg som skal ha 5-stjerner, men absolutt min favoritt etter 100+netter her.

1  Takk, runep2018
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Hei runep2018,

Tusen takk for super flott omtale, det betyr mye for oss.
Vi gleder oss til og ønske deg velkommen tilbake !

Vibeke & Team Comfort Kristiansand

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Denne gangen gir jeg lavere skåre enn det jeg pleier på dette hotellet.
Hadde bestilt et stort rom, det viste seg å ligge avsides for seg selv..Bak dører fra alle kanter, vasketrallen stod parkert her, og ingen direkte naborom vegg i vegg.Ukoselig og halvguffent.
Hotellet pusses opp og er derav iskaldt noen steder- dette burde det opplyses om.
Hårføneren er så gammel og lite lufttrykk at du like godt kan lufttørke håret. Rommet er nok forholdsvis nyoppusset men kunne vært sjekket opp- se bilder. Hull i himling, og dusjforing som holder på å skli ut, bør være enkelt å ordne.

Frokosten er fortsatt veldig god og beliggenheten perfekt.

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, StavangerStina
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei StavangerStina,

Takker så mye for din tilbakemelding, det er viktig for at vi skal kunne bli bedre. Vi holder på og bytte ut ventilasjonssystemet i den ene delen av hotellet og vi beklager at utenfor ditt rom er ikke takplater på plass enda. Vi forstår at du denne gangen opplevde det litt ukoselig. Men vi gleder oss til alt blir ferdig! Takk for tips om at alt ikke var i orden på badet - det følger vi opp.
Velkommen tilbake ved neste anledning !

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Det ser fint ut og har moderne farger og interiør men sengen som er 1 rammemadrass av litt dårlig kvalitet hvor man kjenner fjærene og vi som par blir trukket mot den som er tyngst blir det heller en natt med lite søvn . Passer nok best til 1 person.Dusjen var deilig med godt trykk. Frokosten helt grei bare synd de setter det frem så tidlig at det går snerk på maten så tidlig som 07.45 på morgenen. Mest positive er beliggenheten som er midt i sentrum.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, lineh951
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei lineh951,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din ærlige mening, det gir oss muligheten for å forbedre oss. Vi skal sjekke opp i frokosten vår, vi ønsker ikke å servere med snerk heller med snert.....
Velkommen tilbake for å prøve oss igjen !

Vennlig hilsen