Strawberry Hotels
kr 1 540
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
tzaziki
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 29. juni 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2020
Vibeke67, Daglig lederComfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. juni 2020
Hei tzaziki,

Tusen takk for super tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Håper å se dere igjen snart !

Mvh
    10.5 km fra Comfort Hotel Kristiansand
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Kristiansand
    Anmeldt 9. juni 2020

Bodde her i 3 dager. Ble vennlig og hyggelig tatt i mot ved ankomst og hurtig ekspedert. Ble informert med hensyn til Corona smitte så var det visse restriksjoner når det gjaldt rengjøring og frokost servering. Frokosten var enkel, og en måtte stå litt i kø for å få servert varm mat. En person slet litt med å håndtere mange, men det gikk sånn tålig greit. Rommene var enkle og sengen kunne vært noe mer komfortabel. Men alt i alt helt greit med pluss for hyggelig betjening. Kan anbefales mest på grunn av beliggenhet!

Dato for oppholdet: juni 2020
    2  Takk, osmasen
    Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei osmasen,

Takker så mye for din tilbakemelding, det er viktig for oss.
    Velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 19. april 2020

Vi benytter Choise hotell app ved reservasjon. Vi hadde bestilt to netter på ett hotell, på grunn av endringer i vårt program ønsket vi å bytte hotell natt 2, dette ble hyggelig og effektivt ordnet av Choise kundeservice. Vi fikk rom på et meget sentralt hotell like ved Markensgate i Kristiansand hvor vi ble meget hyggelig og smilende mottatt, rask innsjekk og stort rom med det som trenges. Frokost ble tilbudt som ferdigsmurt, og heldigvis egg og bacon med helt ferskt godt brød. Hotellet er akkurat hva det gir seg ut for: Comfort.

Dato for oppholdet: april 2020
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    2  Takk, 236Paul
    Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2020

Hei 236Paul,

Tusen takk for din vurdering, det betyr mye for oss.
    Håper å se deg igjen ved neste anledning !

Vibeke & Team Comfort Hotel KRS

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Takker for et hyggelig opphold på Hotellet. Etter å ha kjørt hele natten og ankom om morgenen fikk vi rommet 08:00. Vi ble møtt av hyggelig betjening og en god frokost buffet. Rommene er helt greie og der er god parkering i forbindelse med hotellet. Kort vei å gå til restauranter og severdigheter da hotellet ligger midt i sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2020
    Takk, jonnyr351
    Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Hei jonnyr351,

Tusen takk for strålende tilbakemelding, det betyr mye for oss.
    Håper å se deg igjen hos oss snart !

Vibeke & Team Comfort KRS

Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Enkelt flott og rent hotell med trangt rom. Dusjen var for liten og eg en virket ikke som den skulle. Frokosten var enkel og det kunne nok vært noe mer utvalg av pålegg. Et helt greit opphold, men ikke noe mer.

Dato for oppholdet: november 2019
    Takk, frobom
    Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2019

Hei frobom,

Tusen takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss. Vi har også større rom til neste anledning.
    Velkommen skal du være !

Anmeldt 3. november 2019

Hotellet hadde god frokost, vennlig personale, miljøvennlig profil og rent rom. Rommet mitt var veldig lite, men det er i og for seg greit, men jeg fikk et rom med utsikt til en hotellkorridor. Og det var veldig, veldig utrivelig. Jeg fikk litt klaus rett og slett. Åpne gardinene og der ser du rett ut i en tre meter bred innendørs korridor. Så unngå de rommene når du bestiller.

Dato for oppholdet: november 2019
    Takk, liseg202
    Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019

Hei liseg202,

Takk for din anmeldelse, det er viktig for oss. Vi har noen rom som vender inn mot atrium, som forøvrig har nytt ventilasjonsanlegg, men vi har også mange rom med vindu som vender ut mot frisk luft.
    Håper å se deg hos oss igjen - velkommen skal du være !

Vennlig hilsen,