3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Lol.travelUSD 206
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Sentralt, med parkering i tilknytning, men veldig ivrig parkeringsvakt.
Fungerer som et sted å sove, men ikke mer enn det.
Små rom, uforståelig at man velger å gi to enkeltsenger satt sammen som dobbeltseng til par som har lite barn sovende i foreldrenes seng. Ikke informert på forhånd om fasadearbeid.
Ingen bacon til frokost.
En fordel - kun 15 minutter å kjøre til dyreparken og sørlandssenteret.

Takk, Kirasne
Vibeke Tvedt, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Hei Kirasne,

Takk for din tilbakemelding, det er viktig for at vi skal kunne bli bedre.
Synd at opplevelsen ikke ble som forventet.
Ønsker deg en fortsatt god sommer !

Vennlig hilsen,
Vibeke & Team Comfort Kristiansand

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale og fin frokost. Sentralt i byen. Kort vei til dyreparken, 15 min å kjøre. Døgnparkering på taket med direkte inngang til hotellet. God plass der. Kommer gjerne igjen. Bare små rom som var ledig så bodde på lite rom med to barn, det gikk fint, vi fikk en ekstraseng mot et lite tillegg i prisen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, tzaziki
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei tzaziki,

Tusen takk for super tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Håper å se dere igjen snart !

Mvh
Vibeke & Crew Comfort Hotel Kristiansand

Anmeldt 9. juni 2020

Bodde her i 3 dager. Ble vennlig og hyggelig tatt i mot ved ankomst og hurtig ekspedert. Ble informert med hensyn til Corona smitte så var det visse restriksjoner når det gjaldt rengjøring og frokost servering. Frokosten var enkel, og en måtte stå litt i kø for å få servert varm mat. En person slet litt med å håndtere mange, men det gikk sånn tålig greit. Rommene var enkle og sengen kunne vært noe mer komfortabel. Men alt i alt helt greit med pluss for hyggelig betjening. Kan anbefales mest på grunn av beliggenhet!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, osmasen

Hei osmasen,

Takker så mye for din tilbakemelding, det er viktig for oss.
Velkommen tilbake ved neste anledning.

Vibeke & Team Comfort Kristiansand

Anmeldt 19. april 2020

Vi benytter Choise hotell app ved reservasjon. Vi hadde bestilt to netter på ett hotell, på grunn av endringer i vårt program ønsket vi å bytte hotell natt 2, dette ble hyggelig og effektivt ordnet av Choise kundeservice. Vi fikk rom på et meget sentralt hotell like ved Markensgate i Kristiansand hvor vi ble meget hyggelig og smilende mottatt, rask innsjekk og stort rom med det som trenges. Frokost ble tilbudt som ferdigsmurt, og heldigvis egg og bacon med helt ferskt godt brød. Hotellet er akkurat hva det gir seg ut for: Comfort.

Dato for oppholdet: april 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, 236Paul
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2020

Hei 236Paul,

Tusen takk for din vurdering, det betyr mye for oss.
Håper å se deg igjen ved neste anledning !

Vibeke & Team Comfort Hotel KRS

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Takker for et hyggelig opphold på Hotellet. Etter å ha kjørt hele natten og ankom om morgenen fikk vi rommet 08:00. Vi ble møtt av hyggelig betjening og en god frokost buffet. Rommene er helt greie og der er god parkering i forbindelse med hotellet. Kort vei å gå til restauranter og severdigheter da hotellet ligger midt i sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, jonnyr351
Vibeke67, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Hei jonnyr351,

Tusen takk for strålende tilbakemelding, det betyr mye for oss.
Håper å se deg igjen hos oss snart !

Vibeke & Team Comfort KRS