FindHotelUSD 112
Anmeldt 15. august 2021

Fikk dobbelseng på begge rom selv om vi hadde bestilt to enkeltsanger på det ene rommet, Mye rot i gangen rett utenfor vår dør, klam lukt fra rørene på badet som de ikke klarte å fikse, har ikke baderomsmatte og du går rundt på fliset med stadig våte føtter (ta med badetøfler), ingen glass til tannbørste på badet, de rengjør ikke rommet hver dag (ta med ekstrasokker / tøfler), middelmådig frokostbuffet med mye kjøttmat og lite / ingen grønnsaker, kun 1 sovepute pr.person. Ikke velg dette hotellet hvis du vil unne deg noe comfort. Personalet er hyggelig og imøtekommende. Bra beliggenhet i hjertet av en nydelig by.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Turist0821
Vibeke Tvedt, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei Turist0821,

Takker for din ærlige tilbakemelding. Det var synd vi ikke holdt mål til dine forventninger.

Mvh Team Comfort KRS

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Helt ELENDIG frokost. Var tomt for det meste, så ikke at noen kom å fylte på med noe. Ingen glass, ingen drikke eller juice men fikk heller klumper i lunka melk. Inntørket ost, tomt for div glass med pålegg, pannekakene var stive som flattbrød og hang fast i kurven. 0/10!!!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, MRLeitan
Vibeke Tvedt, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei MRLeitan,

Takker så mye for din ærlige mening. Dette var ikke bra, det ønsker vi ikke å være bekjent av. Det er ikke slik vi ønsker og fremstå. Beklager virkelig at du fikk denne opplevelsen hos oss.

Mvh Vibeke og Team Comfort KRS

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Liker i utgangspunktet å bo hos Nordic Choice. Dette hotellet skuffet. Ingen rom på hele hotellet med utsikt, det var et inneklemt Hotel. Langt å gå til rommet, masse vegg til vegg tepper og noe slitasje. Litt for enkelt. Frokosten var ok. Pluss for croissanter, minus for pannekaker med gummi konsistens og for traktet kaffe. Vi byttet hotell 2 netter tidligere enn planen da rommet vårt var trist, men i følge resepsjonen et fint rom. Der er vi uenige.

Takk, marthine elise ø

Hei Marthine,

Takker så mye for din ærlige mening. Det var synd vi ikke stilte til dine forventninger. Håper du fortsatt fikk en fin ferie på Sørlandet.

Mvh Vibeke og Team Comfort KRS

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Flott hotell for en helg i Kristiansand.

Vi hadde med oss hund og her var han også velkommen.

Helt grei romstandard og litt enkel frokost.

Personalet fulgte ikke helt med når ting ble timt f.eks. stekte egg.

Litt sent og oppdage etter 15 min. at det var tomt for egg for så og steke nye egg - totalt 30 min uten egg, noe jeg synes var for dårlig.

Med pandemien i bakhodet så jeg lite til sprit dispensere annet enn ved resepsjonen. Vi savnet også antibac på rommet og i gangene, ikke minst inne i heisen.

Ellers likte vi oss godt.

Takk for oss og på gjensyn.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, BredeS
Vibeke Tvedt, General Manager på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei!

Takk for din tilbakemelding!
Vi tar til oss gode forslag og feedback
Håper dere har hatt en fin sommer og ønsker hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 1. juni 2021

Hotellet ligger veldig sentralt i Kristiansand sentrum, kort vei til busstasjonen og Markens gate.
Hyggelig service og gjennomsnittlig frokost. Savnet kanskje noen småkaker til kaffen.
Rent og pent og godt tilrettelagt for hygienisk tiltak.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, jonassooholm
Vibeke Tvedt, Daglig leder på Comfort Hotel Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Tusen takk for fin tilbakemelding, håper vi ser deg hos oss igjen snart.