Trip.com
FindHotelUSD 168
ZenHotels.comUSD 181
Anmeldt 24. oktober 2018

Jeg booket to netter via telefon. Jeg hadde registrert meg som medlem i Nordic Choice Club og skulle få samme pris om jeg sjekket inn via telefon. Det fikk jeg ikke. Den helgen jeg var der var det musikkfestival. Store deler av resepsjons område var dekket til uten adgang for gjester. Det ble spilt musikk til kl. 24.00. Skulle gjester av hotellet bli med på konserten måtte vi betale full pris. Baren ble stengt av for dette arrangementet begge kveldene. Dette ble IKKE opplyst meg når jeg ringte dagen før inn sjekk. Standarden på rommene står ikke i forhold til pris, og renhold var ikke 100%.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, kleppe2018
Lena Kristine H, Front Office Manager på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei kleppe2018!

Takk for din tilbakemelding, det er tilbakemeldinger som gjør oss bedre.
Jeg beklager opplevelsen du hadde hos oss, det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve.

Vi er med på flere arrangementer i byen og jobber kontinuerlig på og bli bedre med og informere våre gjester i forkant når vi har slike arrangementer på hotellet.
Kontakt meg gjerne direkte via hotellet sin mail adresse, cl.ernst@choice.no så hjelper deg gjerne med riktig pris for oppholdet ditt.

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt rett nedenfor torvet i Kristiansand. Det er Parkerings muligheter i kjelleren. Det er rullestolrampe for å komme inn samt trapper. Hyggelig resepsjon god mottakelse. Mye blanke flater. Krevende å se. Det er Byggit 1 løs rampe så hun kan komme inn i baren med rullestol

Grei konferanse avdeling. Oppgradert rom er veldig fint
Minibar på rommet

1  Takk, vaibmu
Lena Kristine H, Resepsjonssjef på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei vaibmu!

Tusen takk for flott vurdering av ditt opphold hos oss, det setter vi pris på.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 18. oktober 2018

Bestilte et delux rom, og fikk et stort og lekkert rom med doble dører som skiller soverommet fra stuen. To bad. Delikat innredning, og deilig seng. Fikk fruktfat og prosecco ved ankomst, en nydelig start på et minnerikt døgn i Kristiansand.

God mat i baren/restauranten, som også overrasket positivt med en behagelig og lun atmosfære.

Bra parkering i kjelleren. Vi hadde en større bil på denne reisen, gikk helt fint ned i hotellets parkering hvor den sto trygt i helgen.

Frokosten var av de sjeldne. Rikt utvalg, egen omelett stasjon etc. Kjempe fornøyd!

Alt i alt en flott hotell opplevelse, booker gjerne Hotell Ernst igjen ved neste visit i Kristiansand.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, GT_theTravellers

Hei GT_Therese!

Tusen takk for strålende tilbakemelding, det setter vi utrolig pris på.
Gøy og høre at det ble et minnerikt opphold hos oss!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet er i en gammel ærverdig bygning som gir deg en positiv og annerledes opplevelse, også med spesiell lyssetting innendørs og utsmykning. Proff og effektiv front desk og rommet mitt for kvelden var pent og fantastisk god seng (hvis du liker myke som meg).
Frokost var over snittet med det lille ekstra i utvalg.
Anbefales.

1  Takk, 910steinr

Hei 910steinr!

Tusen takk for ærlig tilbakemelding på ditt opphold. Det er gode tilbakemeldinger som hele tiden gjør at vi kan bli bedre.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg er som regel veldig fornøyd med Clarion-hoteller, men Clarion Hotel Ernst skuffer. Manglende mulighet for utlufting og ødelagt ventilasjon gjør at hotellet får trekk. I tillegg virker hotellet noe slitt. Hyggelig betjening trekker opp totalopplevelsen.

Takk, ssdbergen

Hei ssdbergen!

Takk for din tilbakemelding.
Beklager at vi ikke stod til forventingene dine under ditt opphold hos oss.
Noen av våre rom er ikke mulig og åpne vinduene så det er ventilasjonen som blir lufte muligheten.
Vi skal selvsagt ta dette videre ihht ventilasjonsanlegget vårt.