superto
Dato for oppholdet: januar 2019
Ivar M, HotelsjefClarion Hotel® Ernst, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. jan. 2019
Hei Superto

Veldig hyggelig dere trives hos oss. Vi har litt forskjellige størrelser på våre rom, så hvis man bestiller superior eller deluxe rom, vil det være litt ekstra plass til flere familiemedlemmer.
Vi gleder oss til å se dere igjen.

Mvh
    10.5 km fra Clarion Hotel® Ernst
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Kristiansand
    Anmeldt 26. desember 2018

Det er alltid like koselig å sitte i baren på Ernst og nyte en nightcap før siste bussen hjem. Koselig rolig musikk for oss voksne, og sjelden trengsel. Gode stoler og hyggelig atmosfære. Dette er stedet vi stadig stikker innom en sen kveldsstund.

Dato for oppholdet: november 2018
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, JonMortenJ
    Ivar M, Hotelsjef på Clarion Hotel® Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2018

Hei Jon Morten

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Godt nyttår fra oss på Clarion Hotel Ernst

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Hadde et hyggelig opphold sammen med datter på 2 år. Parkering med bevis (190kr/døgnet) er inn porten rett til venstre for hovedinngangen. Det er litt trangt å kjøre, men grei plass i garasjen. Betjeningen følger med, og åpner ved ankomst, men det er også plass for avlasting ved fortauet til inngangen. Jenny i resepsjonen var fantastisk med både datter og meg. Vi stortrivdes og kommer gjerne igjen!

Det var nesten tomt på hotellet 23.12, så det var veldig rolig, og atmosfæren var meget behagelig :-).

Riktig god jul!

Takk, Seglems
    Kenneth R, Daglig leder på Clarion Hotel® Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god jul tilbake! :)

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i byens sentrum. Det er et eldre erverdig hotell, som er pusset opp de siste årene.

Frokosten var veldig god. Betjeningen jeg traff i resepsjonen var hyggelige og hjelpsomme.

Parkering er alltid en utfordring i sentrum, med finnes mange muligheter rundt hotellet.

Takk, Erlend1973
    Ivar M, Hotel Manager på Clarion Hotel® Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Erlend

Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig bra dere hadde en god opplevelse.
    God Jul og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen

Ivar & Team Ernst

Anmeldt 8. desember 2018

Nydelig hotell, fine rom og herlig frokost sentralt i Kristiansand. God service av de ansatte og rolig slik at en sover godt. Skikkelig lekker interør både i lobbyen og på rommene. De har også et flott merke for såpe osv.

1  Takk, Torunn Secilie L
    Lena Kristine H, Resepsjonssjef på Clarion Hotel® Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Torunn Secilie L!

Tusen takk for flott tilbakemelding fra ditt opphold hos oss!
    Det er hyggelig at du liker Clarion konseptet våres.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Mvh, Lena Kristine
    Welcome Office Manager

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Sentralt hotell, med fin resepsjon og hyggelig personale. Gode senger, men utdatert interiør.
    Frokost ok, men savnet oppkuttet frukt og det var litt dårlig utvalg.
    Rommet var ok, men bærer preg av dårlig renhold. Gode såper osv på badet, Rituals. Skittent på badet og brukte snusposer under nattbordet. Renholdspersonalet tok heller ikke med seg skitne kaffekopper og glass.
    Velger nok ett annet hotell neste gang.

Dato for oppholdet: november 2018
    1  Takk, Sommerfuglen71
    Lena Kristine H, Front Office Manager på Clarion Hotel® Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei Sommerfuglen71!

Tusen takke for ærlig tilbakemelding på ditt opphold. Det er tilbakemeldinger som hele tiden gjør at vi kan bli bedre.
    Jeg beklager opplevelsen du hadde ved ditt opphold hos oss, det er ikke slik det skal være og bo på vårt hotell.

Din tilbakemelding tas videre og håper at ved ditt neste besøk i Kristiansand vil gi oss en ny sjanse.

Mvh, Lena
    Welcome Office Manager