Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Et hotell jeg vil anbefale. Stor og deilig frokost å starte dagen med. Fint rom med stort bad. Til å være så sentralt er det veldig stille her og det er et stort pluss.
En utfordring er røyking — dette er et røykfritt hotell, men det er ikke bra at det til tider står 10 stykker rett utenfor inngangsdøra og røyker slik at det lukter røyk i hele resepsjonen og bort til heisen. Det var også fullt opp av sneiper foran inngangsdøra og inn i resepsjonen. Her bør dere finne på en smart løsning.
Sett alt under ett vil jeg uansett anbefale et opphold her

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Lisemor25
kennethrP7006JE, Direktør på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2019

Hei Lisemor.

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi gjør stadig tiltak mot røyking ved inngangspartiet, som faktisk er forbudt ved norsk lov. Vi lover å bli bedre. :)

Anmeldt 31. mai 2019

Totalt sett et hotell som er som et hotell skal være. Hyggelig velkomst, fine rom, rent og pent. Interiøret føles eksklusivt ut og innbydende. Alt i alt ikke noe og klage på. Men....

Første gang i Kristiansand, og skulle ned og hente sønn som var ferdig med første året på Universitetet. Tok med familien og leide et familierom. Overnattet onsdag til torsdag, Kristi Himmelfartsdag. Tillot oss å sove litt lenger, har ungdommer med oss, og starter dagen rolig. Det er jo tross alt helligdag og dermed sen frokost. Vi kommer ned 1 minutt over kl. 10, og oppdager at de er i full gang med å rydde vekk maten. Frokost på hverdager stenger kl. 10. Sist jeg sjekket er Kristi Himmelfartsdag en helligdag. En ganske så rød dag også.

Det var litt skuffende at de ikke opplyste om at frokosten på denne helligdagen fulgte vanlig hverdag. Men vi fikk tatt oss litt mat av det som sto igjen der, men det som skulle bli en rolig frokost ble litt stress.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, joingepa

Hei!

Og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Frokosttiden vår på søndager er til kl 11. Vi ser likevel at søndager og helligdager kan forveksles og skape litt forvirring, så vi skal se om vi kan finne en bedre løsning på dette. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette.

Anmeldt 12. mai 2019

Søndagsbuffet ble servert fra kl 12.00 til 17.00. Vi ringte ned for å høre om det var for sent å komme 16.00, og fikk bekreftet at det var det ikke. Skuffelsen var stor da all varm mat var kald, og det var tomt for noen retter, selv om vi spurte etter mer. Utvalget var skuffende, spesielt dessertbordet var særdeles enkelt, med kun gele, fromasj og is i boks. Vi sa fra om vår misnøye, og servitøren skulle si fra til kokken. Vi fikk ingen tilbakemelding og ingen avslag i pris. Sammenlignet med tilsvarende buffet andre steder, var dessverre dette en nedtur.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, D5AWD

Hei. Og takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Her ser det som at vi har bommet, og ikke stått i stil til dine forventninger. Det beklager jeg. Ta gjerne direkte kontakt med meg, så skal vi se om vi kan få ordnet opp på en grei måte.

Direktør
Kenneth.roynas@choice.no

Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Ble møtt av en litt uhøflig mannlig resepsjonist da vi ikke hadde reservert rom på forhånd. Bestilte superior rom, rommet var ikke 100% rent, sovesofaen fremsto som veldig slitt og litt «ekkel», og jeg måtte selv ta frem dyne nr 2 fra skapet da det kun var redd opp med en enkeltdyne i dobbeltsengen. Selve rommet var handikap p egnet noe som for meg er litt negativt da jeg bl.a ikke kan benytte speil som henger for lavt. (Har fam. som sitter i rullestol, men synes også det av og til kan være lov å «glemme» sykdom/handikapp). Prøvde eple til frokosten - dette var gammelt og uspiselig. Prøvde også eplesyltetøyet som jeg tidligere har elsket som yoghurttopping, dette var også endret fra tidligere og var mindre godt. Har alltid bodd her når jeg har besøkt Kr. Sand, men nå er jeg jammen ikke sikker lenger.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, MKStavanger
kennethrP7006JE, Daglig leder på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2019

Hei MKStavanger.

Først og fremst tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er blant annet ved hjelp av slike tilbakemeldinger fra gjester at vi som hotell kan bli bedre.
Her har vi tydeligvis bommet på flere områder, og jeg beklager at opplevelsen din denne gangen ikke ble som forventet. Vi skal virkelig ta tak i det du sier, og bli enda bedre. Ta gjerne kontakt med meg direkte så skal vi ordne opp i denne opplevelsen din.

Hotelldirektør
Kenneth.roynas@choice.no

Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Lite hyggelig og serviceminded velkomst. Fikk servert romnøkkelen og beskjed om hvilken heis J skulle ta. Rom Ok standard. Men ikke topp. Knuste fliser på bad og seng var uryddig redd opp - kunne nesten se ut som om noen hadde ligget i den før jeg kom. Gikk for å kjøpe et glass rødvin i baren, sto i 15 minutter uten at noen dukket opp for å ta bestilling. Fikk hjelp av en annen kunde som hadde hatt samme problem tidligere og gikk da inn på kjøkkenet for å hente damen som jobbet i baren- dårlig og useriøst at man må hente personell for å få bestilt seg noe i baren.
Damen ved utsjekk var derimot svært hyggelig og hjelpsom og trakk hele oppholdet opp.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Elin K
kennethrP7006JE, Direktør på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2019

Hei Elin!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Det er blant annet ved hjelp av tilbakemeldinger fra gjester at vi som hotell kan bli bedre.

Her ser det ut som at vi ikke har vært helt på topp i flere ledd, og det må jeg virkelig beklage. Håper likevel vi ser deg igjen ved en senere anledning. Kontakt meg gjerne direkte i forkant da, så vi kan forsøke å rette opp inntrykket ditt.

Hotelldirektør
kenneth.roynas@choice.no