Booking.comUSD 165
TripadvisorUSD 165
FindHotel
eDreamsUSD 165
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet i gangavstand fra butikker og restauranter.

Rent, fint rom. Ikke av de største rom jeg har sett, men fungerte mer enn bra nok for to voksne og et barn. Rituals-produkter på badet var en veldig deilig overraskelse.

God frokost med mye å velge imellom.

Takk, elisabethw49
Kevin Hansi, Eier på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Elisabethw49,

tusen takk for din fine og hyggelige tilbakemelding! Vi gleder oss til neste gang du kommer tilbake til oss, ønsker deg en fin sommer videre og ta godt vare på deg å dine så lenge .

Mvh

Anmeldt 20. juli 2020

Var på dette hotellet i juli 2020, frokosten var bra og rommet var fint, men servicen var noe annet. Lang innsjekkingskø i resepsjonen i tillegg var det en skitten truse under sengen vår. Veldig ekkelt.

1  Takk, Anonym321342466192

Hei Anonym321342466192,

Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å lese at frokosten og rommet var bra, og at vi leverte på disse områdene.

Det som ikke er er fult så gøy å lese et at du opplevde oss som lite service innstilte og lang innsjekkings-kø. Dette er noe som nå blir fulgt opp med teamet, og tiltalt blir gjort for. å unngå dette i fremtiden.

Det er veldig beklagelig å lese at rommet ikke var rengjort godt nok med ankomst, og må bare uttrykke på vegne av driften hvor alvorlig vi tar dette. Dette er nå fulgt opp blant ledelsen på hotellet, som har innført hyppige kontrollering av renhold på rommene våre.

Jeg ønsker at du tar kontakt med meg direkte på kevin.hansi@choice.no neste gang du skal ha et opphold hos oss, da får jeg fulgt deg opp personligt.

Ønsker deg en fin dag videre, og tusen takk for du hjelper oss i å utvikle oss med din erfaring.

Mvh

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Sitter i den stappfulle frokostsalen. Rundt oss hostes og nyses det fra flere steder.
Dette står i skarp kontrast til Clarion The Hub Oslo der vi kom fra på lørdag. Der var gjestene delt opp i puljer og de slapp bare inn et begrenset antall gjester av gangen, alle måtte spraye hendene og det var god avstand mellom hvert bord. Slik var det ikke på hotel Ernst.
Rommet var såpass lite at vi ikke kunne ha mer enn en koffert åpen av gangen. 5 min. etter at vi sjekket inn på lørdag gav vi resepsjonen beskjed om at dørhåndtaket inne på toalettet falt av da vi åpnet døren og at den derfor ikke gikk å låse opp døren fra innsiden. To dager senere (!!) og en liten halvtime før vi sjekket ut kom «vaktmesteren» for å fikse dette.
Hotellet lå «midt i smørøyet» og betjeningen i loungen/restauranten var veldig hyggelige og imøtekommende.
Vi har kjøpt Clarions «Summer treat» og betalte kun 800.- for to netter. Det var akkurat det det var verdt.

1  Takk, Ann-Helen S

Hei Ann-Helen,

Tusen takk for din tilbakemelding og for at du valgte å bo hos oss! Vi setter stor pris på din ærlige tilbakemelding som er vårt mest verdifulle verktøy i det kontinuerlige arbeidet mot forbedring!

Vi har forskjellige størrelser på rom som varierer utifra de 3 ulike bygdningsdelene bedriften består av. Kan anbefale deg å ta kontakt med oss på forhånd, med neste booking. Da kan vi forsikre oss at du får prøve et annet større rom neste gang.

Det var synd å høre at det var kaotisk under frokosten og det manglet styring og kontroll! Dette beklager jeg på det sterkest og skal ta det videre med frokost-teamet. I helgene er det vanlig at de fleste av våre gjester spiser seint og helst mange samtidig, og derfor kan det bli både ventetid med å finne ledig bord og med å få fylt opp mat på buffeen.

Vi må skal allikevel ta dine tilbakemeldinger i betrakting og prøve å finne bedre løsninger for eksempel informere gjestene om dette på forhånd med håp om at flere velger å spise frokost tidligere enn det de hadde tenkt på forhånd!

Vet at grunnet sykdom og ferie avvikling blant vaktmesteren i sommer, ble det veldig problematisk for driften. Beklager at dette gikk betraktelig ut over dere som gjest. Dette er noe vi har lært av til neste år, og lover å bli bedre på!

Takk for at du sier i fra og ha en fin dag! Vi håper å se deg som gjest hos oss i fremtiden også!

Ha en fantastisk dag og hjertelig velkommen tilbake!

Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager

Anmeldt 19. juli 2020

Skittent på rommet,søppel var ikke fjernet flere poser med søppel på gangen var fremdeles ikke fjernet ved avreise.Stod også brukte tallerkener og bestikk i gangen heller ikke det fjernet ved avreise.Eneste positive resepsjonisten som virkelig hadde nok og holde på med.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Roving4943

Hei Roving4943,

Takk for ditt opphold hos oss og for din tilbakemelding som er meget viktig i det kontinuerlige forbedringsarbeidet vi gjør på hotellet hver eneste dag!

Jeg beklager på det sterkeste at rommet ditt ikke var regngjort godt nok. Jeg skal formidle det til våre ansatte og sørge for at de gjør nødvendige tiltak og forbedrer rengjøringsrutinene.

Jeg håper du hadde et ellers trivelig opphold hos oss og ønsker deg velkommen tilbake!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Superfornøyd med oppholdet vårt! Fantastisk service av alle som jobber der- smilende og godt humør hele gjengen Rask inn og utsjekk. God frokost, som de hadde løst fint med tanke på corona. Fine rom, og generelt et veldig fint hotell! Anbefales

Takk, Ineelisek
Kevin Hansi, Owner på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi setter stor pris på din trivsel og håper du kommer tilbake til oss ved neste anledning!

Din tilbakemelding er svært motiverende og vil bli delt med resten av teamet.

Ha en fin dag og hjertelig velkommen tilbake!