Trip.com
Destinia.comUSD 173
Anmeldt 23. juli 2021

Det var tydelig at smittevern og store smil var borte hos det ellers stødige hotellet i Kristiansand. Det var tydelig for mange gjester på hotellet, noe de to karene i resepsjonen uttrykte. De var stressa og sure. I froskostsalen ble vi møtt av ei hyggelig dame, men smittevern var helt bort rundt maten og det var stor mangel av ulike mat og drikke. Prisen sto heller ikke i stil med kvaliteten. Skuffet!

Takk, Glenn I
Kevin Hansi, Eier på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Glenn,

tusen takk for din tilbakemelding. Det er utrolig trist å lese at smittevern og store smil var borte under ditt opphold! Ettersom det har vært et stort trykk på Sørlandet, er det nok flere ansatte som har merket det ekstra godt i høysesongen. Mye av grunnen bak dette er Covid-19 og sykdom. Vi er ekstra påpasselige om noen skulle bli syke i teamet eller ha symptomer, noe som gjør at flere havner i karantene for alle sin sikkerhet. Dette har dessverre medført at noen ansatte har jobbet mer eller lenger en vanlig, for å hjelpe bedriften og gjestene våre så godt vi kan. Det er derfor vondt å se at dette har medført at noen har gitt inntrykk for å være sure og stressa. Dette er svært beklagelig og vil bli fulgt opp med ledelsen, slik vi kan rette konkrete tiltak mot dette i fremtiden.

Som du også nevner, er vi ellers et stødig hotell der alle ansatte smiler fra øre til øre. Kan også nevne at vi er kåret til topp 3 i å være det hotellet i Norge som har mest lykkelige ansatte. Det er beklagelig at vi ikke klarte å levere nå, og dette skal vi få ordnet opp i.

At smittevern føltes som helt borte rundt maten vil nå blir fulgt opp av vår F&B Manager, for å se hva som kan forbedres her. Vi har synliggjort flere tiltalt som Antibac på alle border + området i bufferen. Vi deler ut både hansker og munnbind til dem som ønsker dette. Bestikk blir byttet regelmessig og i henholdt til forskrifter. Det er også anbefalt at alle gjester følger nasjonale forskrifter som 1 meter avstand også.

Grunnet dynamiske priser, er den høy forhold til hva vi har opplevd tidligere på Sørlandet. I mer rolige perioder og sesonger, vil prisen være mer hyggelig en det den nå oppleves som.

Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss, slik du kan se at vi er kommet inn på riktig spor igjen.

Ønsker deg en fantastisk fin sommer videre!

Kevin Hansi/Resepsjonssjef & Team Ernst

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotel gode senger .. Rent å fint gode dusjprodukter Rituals.. Nydelig frokost.. Flink å hyggelig resepsjonist ThorBodde ei natt.. Veldig sentralt.. Kommer nok tilbake hit.. Kunne kanskje hadd en benk og et askebeger ute.. Eventuelt i bakgården.. Noe støy fra gata om natten

Reisetype: Reiste alene
Takk, Elisabeth S

Hei Elisabeth,

tusen takk for din flotte tilbakemelding av ditt opphold hos oss! Vi er utrolig takknemlige for din tid og varme ord. Jeg kan også informere at vi har mange stille rom hos oss, om dette skulle ønskes neste gang du kommer tilbake til oss.

Ønsker deg en riktig fin sommer videre!

Med varm sommerhilsen fra,
Kevin Hansi/ Resepsjonssjef & Teamet

Anmeldt 5. juli 2021

Vi hadde et opphold i slutten av juni som vi ikke var så fornøyd med. Jeg kontaktet hotellet og de ordnet slik at vi fikk prøve en natt til. Dette oppholdet var helt fantastisk og Clarion Hotel Ernst har virkelig fantastisk service! De fikset ordentlig opp slik at vi sitter igjen med et fantastisk inntrykk. Og det er virkelig den beste hotellsengen vi har opplevd. Virkelig en luksuriøs opplevelse!

Takk, 701ceciliel
Kevin Hansi, Gjestetjenester/resepsjon på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei kjære 701ceciliel,

tusen takk for din herlige tilbakemelding på ditt opphold! Jeg blir rørt av å lese hvor glade dere ble, etter første opphold ikke gikk helt etter planen.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss, og ønsker deg en trygg tid fremover!

Kevin Hansi & Team Clarion Ernst / Welcome Office Service Manager

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Vi bodde på hotell Ernst i forbindelse med vårt besøk i Dyreparken.Hotellet var helt topp.Fine og innbydende rom,bra renhold.Frokosten var helt super,alle fant noe de likte og mer til,noe for enhver smak.Vil virkelig anbefale dette hotellet og vil bo her igjen neste gang vi besøker Kristiansand.

Takk, Ragnhild-400

Hei Ragnhild-400,

tusen takk for din flotte tilbakemelding på ditt opphold hos oss!

Vi takker med ydmykhet for denne gang, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang turen går til Kristiansand.

Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager/ Clarion Hotel Ernst

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig lufting og veldig varmt på hotellrommet.
Måtte få hentet opp 2 vifter fra resepsjonen for at det skulle vere mulig å få sove.
Og veldig lite oppbevaringsplass på rommet. Kun eg knøttliten tv-benk og to små bord ved hver side av sengen. Veldig dyrt å bruke hotellets egen parkering.. anbefaler å kjøre til et annet p-hus i byen som ikke koster så mye.
Ellers hyggelig betjening og god service.

Romtips: Unngå hotellets parkering.
Takk, 906emilg

Hei 906emilg,

tusen takk for din tid og feedback til oss.

Det gjør meg trist p lese at rommet var veldig varmt og opplevdes som dårlig luftkvalitet. Jeg har tatt din tilbakemelding videre til vår ventilasjons-leverandøren for videre oppfølgning og utbedring av dette. Det gjør meg godt å lese at resepsjonisten kunne tilby vifter for å hjelpe på utfordringene.

Vi har flere forskjellige romkategorier, så ikke vær redd for å prøve en oppgradering neste gang slik du får et rom etter dine behov.
Hotellets parkering er en av byens billigste alternativ for inn og utkjøring i løpet av oppholdet, men vi har andre løsninger for dem som ønsker billigere alternativ 200 meter unna hotellet.

På vegne av teamet takker vi for ditt opphold hos oss, og ønsker deg med stor glede hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden!

Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager/ Clarion Hotel Ernst