FindHotel
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Clarion HotelsUSD 170
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Fint opphold. Greit rom, men litt trangt mellom seng og badedør. Litt varmt rom. Utsikt mot ingenting. Centrums nært. Noe kaos ved frokost og litt slapp coronatiltak, sikkert pga fult hotell.
Resepsjons området stort og fint. Rask og smidig service.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, rasmusarne123
Kevin Hansi, Daglig leder på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2022

Hei Rasmusarne123,

tusen takk for din ærlig feedback og at vi fikk 5/5 på scoren. Hotellet varierer i størrelse på enkelte rom, men fra superior romkategorien og oppover vil du finne de mest romslige. Dobbeltrommene i ny del vil også være fine alternativt for korte opphold.

Vi har en veldig fin beliggenhet midt i sentrum, men dette innebærer også at vi er omringet av andre bygninger av den grunn. Vi har rom med litt bedre utsikt en bakgården vår, men de ligger ut mot hovedveien der trafikk også forekommer.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden, og takker for denne gang.

Kevin Hansi/Welcome Office Manager

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Var ikke mye å plukke på her. Bra hyggelig service, gratis treningsrom med badstue. Relativt fine og rene rom. Badekar!!
Passe utvalg på frokost, men bedre kvalitet enn jeg har sett mange andre steder. Det holder i massevis for meg. Heller bedre enn mye. Kaffemaskin som var helt ok, den også bedre en mange andre steder. Ligger en kaffebar rett ved siden av. Tiara kaffebrenneri. Topp kaffe.
Hvorfor ikke samarbeid? Er ikke så mye som skal til.

Dog litt bekymret for temperatur på rom på varme dager. Er det aircon her som fungerer?
Alle rom med 30 i seg i alle etasjer vil nok ha ett forferdelig karaokested av harrysorten på andre siden av gata. Javel Pub... Vil da ikke være mulig å åpne vinduet nattestid. Skikkelig drittsted.

Uansett, jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, EvenStevensen

Hei Even,

tusen takk for din hyggelige! Vi gleder oss til å ta tak i saker vi kan bli bedre på, og ønsker deg velkommen tilbake til oss i fremtiden for å se forskjellen og få en ny bedre opplevelse.

Vi er svært takknemlige for at du valgte oss denne gang, og vi gleder oss allerede til du kommer tilbake.

Kevin Hansi/Welcome Office Manager

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Gammelt og ærverdige hotell med flere aninger av storhetstid. Lobby og resturanten har fått nyere oppussing. Rommene variere fra bitte små til helt greie rom. Teppegulv er det stortsett overalt. Badet var noe utdatert. Men fungerte. Vi hadde rom 270 og var fornøyde. Våres venner hadde 264 og var svært missfornøyde. Pga størrelsen. Ellers sjø det sies at sengene var super digge! Veldig myke for oss som liker det.. frokosten var nydelig. Totalt karakter 5 av 6.

Romtips: Trangt i garasjen! Noen rom er rett og slett for småe..
1  Takk, ollorentzen
Kevin Hansi, Eier på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Ollorentzen,

tusen takk for din tilbakemelding og 5 av 6 på målingen din. Vi har 199 rom på hotellet og alle vil variere litt i størrelsen, ettersom hotellet består av 3 forskjellige byggningsdeler. Derfor kan vimer en gjerne tilby et annet rom neste gang dere kommer tilbake til oss.

Det er godt å lese at sengene og frokosten falt godt i smak, og vi håper at dere er å kommer tilbake til oss igjen snart.

Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Godt fornøyd.
Var engstelig for at et hotell i Kristiansand i juli skulle være dominert av sukkerhøye sabeltann-barn og slitne foreldre, men dette var avslappet og fint. God plass i frokosten, stille og bra utstyrt rom, hjelpsom betjening i resepsjon og bar. Veldig dyrt, så bra at kvaliteten var såpass høy.

Takk, OyvindMG

Hei OyvindMG,

tusen hjertelig takk for din 5/5 tilbakemelding! Vi setter utrolig stor pris på dine varme ord, og ønsker deg med åpne armer velkommen tilbake til oss i fremtiden. Det er godt å høre at servicen var dominerende i alle ledd i bedriften og at du ikke ble forstyrret av sukkerhøye Sabeltann-barn.

Ønsker deg en riktig fin dag videre, og ha en strålende uke!

Kevin Hansi/ Welcome Office Service Manager

Anmeldt 23. juli 2021

Det var tydelig at smittevern og store smil var borte hos det ellers stødige hotellet i Kristiansand. Det var tydelig for mange gjester på hotellet, noe de to karene i resepsjonen uttrykte. De var stressa og sure. I froskostsalen ble vi møtt av ei hyggelig dame, men smittevern var helt bort rundt maten og det var stor mangel av ulike mat og drikke. Prisen sto heller ikke i stil med kvaliteten. Skuffet!

Takk, Glenn I
Kevin Hansi, Eier på Clarion Hotel Ernst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Glenn,

tusen takk for din tilbakemelding. Det er utrolig trist å lese at smittevern og store smil var borte under ditt opphold! Ettersom det har vært et stort trykk på Sørlandet, er det nok flere ansatte som har merket det ekstra godt i høysesongen. Mye av grunnen bak dette er Covid-19 og sykdom. Vi er ekstra påpasselige om noen skulle bli syke i teamet eller ha symptomer, noe som gjør at flere havner i karantene for alle sin sikkerhet. Dette har dessverre medført at noen ansatte har jobbet mer eller lenger en vanlig, for å hjelpe bedriften og gjestene våre så godt vi kan. Det er derfor vondt å se at dette har medført at noen har gitt inntrykk for å være sure og stressa. Dette er svært beklagelig og vil bli fulgt opp med ledelsen, slik vi kan rette konkrete tiltak mot dette i fremtiden.

Som du også nevner, er vi ellers et stødig hotell der alle ansatte smiler fra øre til øre. Kan også nevne at vi er kåret til topp 3 i å være det hotellet i Norge som har mest lykkelige ansatte. Det er beklagelig at vi ikke klarte å levere nå, og dette skal vi få ordnet opp i.

At smittevern føltes som helt borte rundt maten vil nå blir fulgt opp av vår F&B Manager, for å se hva som kan forbedres her. Vi har synliggjort flere tiltalt som Antibac på alle border + området i bufferen. Vi deler ut både hansker og munnbind til dem som ønsker dette. Bestikk blir byttet regelmessig og i henholdt til forskrifter. Det er også anbefalt at alle gjester følger nasjonale forskrifter som 1 meter avstand også.

Grunnet dynamiske priser, er den høy forhold til hva vi har opplevd tidligere på Sørlandet. I mer rolige perioder og sesonger, vil prisen være mer hyggelig en det den nå oppleves som.

Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss, slik du kan se at vi er kommet inn på riktig spor igjen.

Ønsker deg en fantastisk fin sommer videre!

Kevin Hansi/Resepsjonssjef & Team Ernst