4 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Anmeldt 1 uke siden

Dato for oppholdet: august 2022
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 1 uke siden

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2022
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: juli 2022
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: juli 2022
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden