2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 14.08.21
CheapTicketsUSD 214
HurbUSD 224
Anmeldt 6 dager siden

Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 dager siden

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: mars 2021
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Anmeldt 9. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2021