Radissonhotels.com
Dato for oppholdet: november 2018
3,0 av 5 boblerRom
4,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
RadissonHotelGroup, Cooporative Customer CareRadisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. nov. 2018
Hei!

takk för din recension av vårat hotell vi takkar för din synpunkt av de!
Det glädjer oss att höra att frukosten og personalen var bra under eran vistelse

Jag ber om ursäkt för att det var mykke lyd som ble hørt over natten
kr 1 667
Gratis parkering
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 1 uke siden

Dato for oppholdet: mai 2024
Ricardo de Sousa, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 dager siden

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Romtips: Ask for a room in top floors with sea view
Dato for oppholdet: mai 2024

Anmeldt 2 uker siden

Dato for oppholdet: april 2024
Mats Hammervoll, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 4 uker siden

Dato for oppholdet: april 2024

Anmeldt 18. mars 2024

Dato for oppholdet: mars 2024
Mats Hammervoll, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2024