kr 1 256
kr 1 481
Frokost inkludert
Bli belønnet med One Key
Anmeldt 5. november 2018

Flott hotell med god frokost og hyggelig betjening.
Det som ikke var bra er at det var veldig lytt mellom rommene og vi var plaget med musikk store deler av natten. Kommer ikke tilbake uten at jeg får et rom som er bedre lydisolert.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Curiosity32768910436
RadissonHotelGroup, Cooporative Customer Care på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei!

takk för din recension av vårat hotell vi takkar för din synpunkt av de!
Det glädjer oss att höra att frukosten og personalen var bra under eran vistelse

Jag ber om ursäkt för att det var mykke lyd som ble hørt over natten

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: februar 2024
Mats Hammervoll, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 8. november 2023 via mobile enheter

Romtips: Ample parking outside the hotel .
Dato for oppholdet: november 2023
Mats Hammervoll, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2023

Anmeldt 13. oktober 2023

Dato for oppholdet: oktober 2023
Mats Hammervoll, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2023

Anmeldt 3. oktober 2023

Romtips: Rooms in the new part of the hotel, floors 14 and higher offer amazing views
Dato for oppholdet: september 2023