Gratis avbestilling frem til 26.09.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 24.09.21
eDreamsUSD 163
Anmeldt 5. november 2018

Flott hotell med god frokost og hyggelig betjening.
Det som ikke var bra er at det var veldig lytt mellom rommene og vi var plaget med musikk store deler av natten. Kommer ikke tilbake uten at jeg får et rom som er bedre lydisolert.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Curiosity32768910436
RadissonHotelGroup, Cooporative Customer Care på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei!

takk för din recension av vårat hotell vi takkar för din synpunkt av de!
Det glädjer oss att höra att frukosten og personalen var bra under eran vistelse

Jag ber om ursäkt för att det var mykke lyd som ble hørt over natten

Anmeldt i går

Romtips: Corner suite is recommended, as room at one of the higher levels
Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 2 uker siden

Dato for oppholdet: august 2021
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: august 2021
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 30. juli 2021

Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021