Gratis avbestilling frem til 24.10.21
Gratis avbestilling frem til 24.10.21
Trip.com
eDreamsUSD 166
Anmeldt 8. november 2018

Besøkte "nye" Caledonien som nå fremstår i ny drakt. Flott oppusset, nyelige materialer og fargevalg. God kvalitet på arbeid og interiør. Godt renhold. Hotellet oppleves som personlig uten å rotete. Kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Christian H
CharlotteCaledonien, Service Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Kjære ChristianHY,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Vi er glade for at du likte oppholdet hos oss, og vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,
Charlotte/Team Caledonien.

Anmeldt 5. november 2018

Flott hotell med god frokost og hyggelig betjening.
Det som ikke var bra er at det var veldig lytt mellom rommene og vi var plaget med musikk store deler av natten. Kommer ikke tilbake uten at jeg får et rom som er bedre lydisolert.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Curiosity32768910436
RadissonHotelGroup, Cooporative Customer Care på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei!

takk för din recension av vårat hotell vi takkar för din synpunkt av de!
Det glädjer oss att höra att frukosten og personalen var bra under eran vistelse

Jag ber om ursäkt för att det var mykke lyd som ble hørt over natten

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Romtips: Visit the upstairs Bar and try the whiskey sours. Best ones in the city.
Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 4 uker siden

Romtips: Corner suite is recommended, as room at one of the higher levels
Dato for oppholdet: september 2021
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 1. september 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021