Irmelin F
Trøgstad, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 8. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Velg et rom med utsikt, det er halve opplevelsen.
4,0 av 5 boblerVerdi
3,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
CharlotteCaledonien, Service ManagerRadisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 1. feb. 2019
Kjære Irmelin F.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Vi er glade for at du likte hotellet, og at vi nådde opp til mange av dine forventninger.
Vi beklager likevel for at du opplevde at ikke alt fungerte optimalt. Vi tar med oss alle disse tilbakemeldingene for å sørge for at vi levert best mulig service i fremtiden.

Vi håper vi får muligheten til å vise hotellet fra en bedre siden i fremtiden.

Ønsker deg en strålende helg.

Med vennlig hilsen,
10.2 km fra Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Gratis parkering
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 8. november 2018

Besøkte "nye" Caledonien som nå fremstår i ny drakt. Flott oppusset, nyelige materialer og fargevalg. God kvalitet på arbeid og interiør. Godt renhold. Hotellet oppleves som personlig uten å rotete. Kommer tilbake!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Christian H
CharlotteCaledonien, Service Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Kjære ChristianHY,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Vi er glade for at du likte oppholdet hos oss, og vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,
Charlotte/Team Caledonien.

Anmeldt 5. november 2018

Flott hotell med god frokost og hyggelig betjening.
Det som ikke var bra er at det var veldig lytt mellom rommene og vi var plaget med musikk store deler av natten. Kommer ikke tilbake uten at jeg får et rom som er bedre lydisolert.

1  Takk, Curiosity32768910436
RadissonHotelGroup, Cooporative Customer Care på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei!

takk för din recension av vårat hotell vi takkar för din synpunkt av de!
Det glädjer oss att höra att frukosten og personalen var bra under eran vistelse

Jag ber om ursäkt för att det var mykke lyd som ble hørt over natten

Anmeldt 4 uker siden

Dato for oppholdet: mai 2024
Ricardo de Sousa, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Romtips: Ask for a room in top floors with sea view
Dato for oppholdet: mai 2024

Anmeldt 7. mai 2024

Dato for oppholdet: april 2024
Mats Hammervoll, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2024