Gratis avbestilling frem til 24.10.21
Gratis avbestilling frem til 24.10.21
Trip.com
eDreamsUSD 166
Anmeldt 8. november 2018

Vi bodde i tiende etasje med utsikt over sjøen. Fantastisk nydelig å kunne ligge i senga og se soloppgangen derfra. Hele hotellet er nydelig innredet, og betjeningen hjelpsom. Men selv om hotellet åpnet i juli, er det fremdeles mange ting som ikke er på plass. Vi måtte innom tre rom før vi fant badekar på det fjerde. Skjermoverføring var ikke installert, og varmen på rommet kunne ikke justeres veldig høyt. Vi syntes det var kaldt, og fikk derfor en ovn inn på rommet, men ventilasjonen sørget for at rommet holdt seg stabilt kjølig uansett... God frokost, gode senger. Litt støvete rundt omkring.

Romtips: Velg et rom med utsikt, det er halve opplevelsen.
Takk, Irmelin F
CharlotteCaledonien, Service Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Kjære Irmelin F.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Vi er glade for at du likte hotellet, og at vi nådde opp til mange av dine forventninger.
Vi beklager likevel for at du opplevde at ikke alt fungerte optimalt. Vi tar med oss alle disse tilbakemeldingene for å sørge for at vi levert best mulig service i fremtiden.

Vi håper vi får muligheten til å vise hotellet fra en bedre siden i fremtiden.

Ønsker deg en strålende helg.

Med vennlig hilsen,
Charlotte/Team Caledonien

Anmeldt 8. november 2018

Besøkte "nye" Caledonien som nå fremstår i ny drakt. Flott oppusset, nyelige materialer og fargevalg. God kvalitet på arbeid og interiør. Godt renhold. Hotellet oppleves som personlig uten å rotete. Kommer tilbake!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Christian H

Kjære ChristianHY,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Vi er glade for at du likte oppholdet hos oss, og vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,
Charlotte/Team Caledonien.

Anmeldt 5. november 2018

Flott hotell med god frokost og hyggelig betjening.
Det som ikke var bra er at det var veldig lytt mellom rommene og vi var plaget med musikk store deler av natten. Kommer ikke tilbake uten at jeg får et rom som er bedre lydisolert.

Takk, Curiosity32768910436
RadissonHotelGroup, Cooporative Customer Care på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei!

takk för din recension av vårat hotell vi takkar för din synpunkt av de!
Det glädjer oss att höra att frukosten og personalen var bra under eran vistelse

Jag ber om ursäkt för att det var mykke lyd som ble hørt over natten

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Romtips: Visit the upstairs Bar and try the whiskey sours. Best ones in the city.
Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 4 uker siden

Romtips: Corner suite is recommended, as room at one of the higher levels
Dato for oppholdet: september 2021
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden