Travelocity
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Flott og oppusset hotell, vi hadde et fint rom med en liten stue før man kom inn på soverommet. Flott og meget rent. Et stort pluss at man kan gå rett fra parkeringshuset og inn i hotellet. Frokosten var bra

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Tomerik
CharlotteCaledonien, Service Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Kjære Tomerik,

Takk for din tilbakemelding ang. ditt opphold hos oss.

Vi er glade for at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi setter stor pris på hyggelige kommentarer.

Jeg håper du får en fin dag, og en god helg.

Charlotte/Team Caledonien.

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte dette hotellet på helgetur med kjæresten. Vi bodde i 11. Etasje og fikk det flotteste rommet! Store vinduer fra tak til gulv som dekket hele den ene veggen. Nydelig utsikt over havna i Kristiansand. Vi våknet til soloppgangen i fantastiske farger, helt magisk. Frokosten var topp, hotellet var veldig rent og pent pusset opp. Personalet var hverken eller, helt ok. Anbefaler virkelig dette hotellet om du skal besøke Kristiansand!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, W1936MXlindak

Kjære W1936MXlindak,

Tusen takk for din tilbakemelding ang. ditt opphold hos oss.
Vi setter stor pris at du tok deg tid til å legge igjen så hyggelige ord.

Vi er glade for at du likte oppholdet ditt, og vi håper vi får muligheten til å ønske deg og kjæresten din velkommen tilbake.

Ønsker deg en fin helg.

Anmeldt 7. desember 2018

Caledonien har blitt pusset opp, men mye gjenstår i fellesområdene. Selve rommet er langt bedre enn tidligere. Skuffende at for eksempel room service bestilling over skjerm som det legges opp til ikke er ferdigstilt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
1  Takk, hotel451

Kjære hotel451,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold.

Vi beklager for at enkelte ting fremdeles er i oppstartfasen/ikke klart.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ønsker deg en fin helg.

Anmeldt 8. november 2018

Vi bodde i tiende etasje med utsikt over sjøen. Fantastisk nydelig å kunne ligge i senga og se soloppgangen derfra. Hele hotellet er nydelig innredet, og betjeningen hjelpsom. Men selv om hotellet åpnet i juli, er det fremdeles mange ting som ikke er på plass. Vi måtte innom tre rom før vi fant badekar på det fjerde. Skjermoverføring var ikke installert, og varmen på rommet kunne ikke justeres veldig høyt. Vi syntes det var kaldt, og fikk derfor en ovn inn på rommet, men ventilasjonen sørget for at rommet holdt seg stabilt kjølig uansett... God frokost, gode senger. Litt støvete rundt omkring.

Romtips: Velg et rom med utsikt, det er halve opplevelsen.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Irmelin F

Kjære Irmelin F.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Vi er glade for at du likte hotellet, og at vi nådde opp til mange av dine forventninger.
Vi beklager likevel for at du opplevde at ikke alt fungerte optimalt. Vi tar med oss alle disse tilbakemeldingene for å sørge for at vi levert best mulig service i fremtiden.

Vi håper vi får muligheten til å vise hotellet fra en bedre siden i fremtiden.

Ønsker deg en strålende helg.

Anmeldt 8. november 2018

Besøkte "nye" Caledonien som nå fremstår i ny drakt. Flott oppusset, nyelige materialer og fargevalg. God kvalitet på arbeid og interiør. Godt renhold. Hotellet oppleves som personlig uten å rotete. Kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Christian H

Kjære ChristianHY,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Vi er glade for at du likte oppholdet hos oss, og vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Charlotte/Team Caledonien.