Expedia.comUSD 118
Trip.com
Anmeldt 7. januar 2019

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
CharlotteCaledonien, Service Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Anmeldt 7. januar 2019

Flott oppdaterte rom, med liten baderom. Veldig dårlig med dyrt parkering. det koster for et natt 195 kr og det er helt uforskammet.Og det er også bare hvis du betaler på hotellet selv, betaler du på parkeringsautomat så blir det enda dyre.Ellers var oppholdet veldig bra, unntatt støy fra utenomrade.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Quest08411187329

Kjære Quest08411187329,

Takk for din tilbakemelding ang. ditt opphold hos oss.

Vi er glade for at du i det store og hele likte oppholdet ditt hos oss, men vi beklager for at du opplevde støy fra uteområdet og at vi ikke når dine forventninger når det kommer til parkering.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i fremtiden.

Ønsker deg en fin dag.

Charlotte/Team Caledonien

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Veldig mye støy fra containerhavnen utenfor hotellet. Hvis du trenger en god natts søvn, velger du et annet hotell i byen.
Toppet en elendig natt med en dårlig frokost. Personalet beklaget og informerte om at kokken hadde forsovet seg...

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Jannicke T
RadissonHotelGroup, Customer Support Specialist på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hej Jannicke,

Tack för att du har tagit dig tid att skriva om din vistelse på vårt hotell. Vi beklagar att du blev störd utav ljudet ifrån hamnen. Detsamma gäller frukosten - vi kommer att kontakta den berörda avdelningen med din feedback. Vi hoppas att ni vill komma tillbaka till oss någon gång i framtiden igen.

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Flott og oppusset hotell, vi hadde et fint rom med en liten stue før man kom inn på soverommet. Flott og meget rent. Et stort pluss at man kan gå rett fra parkeringshuset og inn i hotellet. Frokosten var bra

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Tomerik

Kjære Tomerik,

Takk for din tilbakemelding ang. ditt opphold hos oss.

Vi er glade for at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi setter stor pris på hyggelige kommentarer.

Jeg håper du får en fin dag, og en god helg.

Charlotte/Team Caledonien.

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte dette hotellet på helgetur med kjæresten. Vi bodde i 11. Etasje og fikk det flotteste rommet! Store vinduer fra tak til gulv som dekket hele den ene veggen. Nydelig utsikt over havna i Kristiansand. Vi våknet til soloppgangen i fantastiske farger, helt magisk. Frokosten var topp, hotellet var veldig rent og pent pusset opp. Personalet var hverken eller, helt ok. Anbefaler virkelig dette hotellet om du skal besøke Kristiansand!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, W1936MXlindak

Kjære W1936MXlindak,

Tusen takk for din tilbakemelding ang. ditt opphold hos oss.
Vi setter stor pris at du tok deg tid til å legge igjen så hyggelige ord.

Vi er glade for at du likte oppholdet ditt, og vi håper vi får muligheten til å ønske deg og kjæresten din velkommen tilbake.

Ønsker deg en fin helg.

Charlotte/Team Caledonien