Expedia.comUSD 136
Radissonhotels.comUSD 136
TripadvisorUSD 129
Anmeldt 9. januar 2019

Hotellet har vakre nyoppussede rom med fine designdetaljer. Jeg bodde i 10.etasje med flott utsikt mot fjorden og fikk med meg vakre soloppganger noen dager i desember. Stilig resepsjonsområde og fin frokostsal. Frokosten var god med ulike typer brød, mye forskjellig juice og bra utvalg av pålegg. Kaffe ble servert ved bordet. Hotellet er veldig sentralt med gangavstand til gågater med butikker og restauranter.

• Reisetype: Reiste alene
2  Takk, ENEOslo
CharlotteCaledonien, Service Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære ENEOslo

Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan være til ytterligere hjelp.

Vennlig hilsen

Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand

Anmeldt 7. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
CharlotteCaledonien, Service Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Anmeldt 7. januar 2019

Flott oppdaterte rom, med liten baderom. Veldig dårlig med dyrt parkering. det koster for et natt 195 kr og det er helt uforskammet.Og det er også bare hvis du betaler på hotellet selv, betaler du på parkeringsautomat så blir det enda dyre.Ellers var oppholdet veldig bra, unntatt støy fra utenomrade.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Quest08411187329

Kjære Quest08411187329,

Takk for din tilbakemelding ang. ditt opphold hos oss.

Vi er glade for at du i det store og hele likte oppholdet ditt hos oss, men vi beklager for at du opplevde støy fra uteområdet og at vi ikke når dine forventninger når det kommer til parkering.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i fremtiden.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen,
Charlotte/Team Caledonien

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Veldig mye støy fra containerhavnen utenfor hotellet. Hvis du trenger en god natts søvn, velger du et annet hotell i byen.
Toppet en elendig natt med en dårlig frokost. Personalet beklaget og informerte om at kokken hadde forsovet seg...

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Jannicke T
RadissonHotelGroup, Customer Support Specialist på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hej Jannicke,

Tack för att du har tagit dig tid att skriva om din vistelse på vårt hotell. Vi beklagar att du blev störd utav ljudet ifrån hamnen. Detsamma gäller frukosten - vi kommer att kontakta den berörda avdelningen med din feedback. Vi hoppas att ni vill komma tillbaka till oss någon gång i framtiden igen.

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Flott og oppusset hotell, vi hadde et fint rom med en liten stue før man kom inn på soverommet. Flott og meget rent. Et stort pluss at man kan gå rett fra parkeringshuset og inn i hotellet. Frokosten var bra

Takk, Tomerik

Kjære Tomerik,

Takk for din tilbakemelding ang. ditt opphold hos oss.

Vi er glade for at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi setter stor pris på hyggelige kommentarer.

Jeg håper du får en fin dag, og en god helg.

Med vennlig hilsen,
Charlotte/Team Caledonien.