Gratis avbestilling frem til 26.09.21
Gratis avbestilling frem til 26.09.21
Destinia.com
eDreamsUSD 161
Anmeldt 6. juli 2020

Veldig fint sted med fin utsikt. Ingen lyder. Komfortabel seng, dusj og do. Fantastisk lukt på body creamen. Hotellet er midt i sentrum som går det mulig for oss å gå til butikker hvis ønsket. Veldig greit at man kan koble seg til tv’en med mobilen.

Takk, hannahruiarn
Svar fra ledelsen:Besvart 9. juli 2020

Kjære Hanna

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å se du hadde et så fint opphold her hos oss på Radisson Bli Caledonien. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og en god sommer videre!

Mvh Resepsjonen

Anmeldt 1. juli 2020

Vi har bodd her både før og etter Corona-krisen, og vi er like fornøyde hver gang. Veldig hyggelige og imøtekommende medarbeidere på alle felt, pent interiør både i fellesrommene og selve rommene. Vi hadde badekar på badet. Gode senger, rent og pent - til og med badekar på badet. Stamhotellet vårt i Kristiansand!

Takk, Ingeborg56
KirstiCaledonien, Resepsjonen på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Kjære Ingeborg56

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å de du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien. Vi ser frem til å se deg igjen snart!

Ha en fin sommer.

Anmeldt 28. juni 2020

Ypperlig beliggenhet, stilfullt interiør, bra utsikt, og super service!
Var her en helg med barn, og fikk ypperlig service og hjelp.
Rommene hadde god størrelse og veldig fint innredet.
God mat og service i restaurant, resepsjon og bar!

Anbefales på det varmeste!

Takk, Lene B
KirstiCaledonien, Resepsjonen på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære Lenebus

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å se du hadde et så fint opphold er hos oss på Radisson Blu Caledonien!
Håper vi ser deg snart igjen.

Ha en fin sommer!

Anmeldt 22. juni 2020

Et fantastisk hotell med alle fasiliteter du trenger i sommerbyen Kristiansand. Herfra er det kort vei til byens restauranter ved sjøen og strandpromenaden. Kort vei til gågaten og byens shoppingområde. Hotellet er nylig pusset opp og fremstår som et moderne luksuriøst. Betjeningen er imøtekommende og veldig hyggelig. Vi hadde rom med egen balkong noe som var fantastisk sted å spise frokosten som kom med rom service. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, tunlid
KirstiCaledonien, Resepsjon på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2020

Kjære Tunild

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å høre du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!
Vi håper å se deg igjen til en senere anledning og ønsker deg en fin dag videre!

Anmeldt 15. juni 2020

Storkoste oss fra start til slutt under oppholdet! Sov godt og spiste og drakk de herligste retter Anbefaler andre på det varmeste å legge overnattingen deres i Kristiansand på caledonien hotell!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, chrimonfaktura
KirstiCaledonien, Resepsjonen på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Kjære chrimonfaktura

Tusen takk for din flotte tilbakemelding!
Det er godt å se du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!

Vi håper å se deg igjen til en senere anledning.

Ønsker deg en flott dag videre og hjertelig velkommen tilbake.