Neline L
4,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juli 2020
, EierRadisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. juli 2020
Kjære Nelly.

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss!
Vi beklager at deler av oppholdet ikke sto til forventningene. Vi håper du vil gi oss sjanse til i en senere anledning.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og en god sommer!

Caledonien

kr 1 351
    2.0 km fra Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
    Se flere hoteller i Kristiansand
    Anmeldt 12. juli 2020

Kjempe fornøyd med oppholdet, men dårlig Wifi tilkopling. Flott rom med fin utsikt. Dårlig med oppheng til håndkler for en familie på fire stykker. Likte bra at dere hadde USB lademulighet i nærhet av alle senger. Service var veldig bra. Kommer til å anbefale dette hotellet til venner og bekjente.

Takk, thomasholmsen
    Svar fra ledelsen:Besvart 13. juli 2020

Kjære Thomas

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å se du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!
    Vi beklager for at internettet har vært nede eller dårlig perioden du bodde på hotellet vårt. Dette er noe vi stadig jobber med å forbedre.

Ønsker deg en fin dag videre og en god sommer!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempelekkert hotell, rent og pent. Fortsett med det, det er så viktig!
    Familie med to voksne og ett barn. Vi hadde Business-rom i 9. Etasje og det var helt fantastisk! Romslig og god seng, hadde ønsker meg litt høyere pute, men sånn er det. Fantastisk utsikt! Flott løst med frokosten, synes egentlig det er bedre enn buffet, men det krever jo sikkert litt mer fra personalet - uansett: Alt var kjempefint! Førstevalg ved neste tur til Kristiansand, uten tvil. Gangavstand til alt - og 15 min kjøretur til Dyreparken. Perfekt!

Takk, jannel333
    Svar fra ledelsen:Besvart 12. juli 2020

Kjære jannel

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det et godt å se du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!
    Vi håper vi ser deg igjen til en senere anledning.

Ønsker deg en fin dag og en god sommer!

Anmeldt 6. juli 2020

Veldig fint sted med fin utsikt. Ingen lyder. Komfortabel seng, dusj og do. Fantastisk lukt på body creamen. Hotellet er midt i sentrum som går det mulig for oss å gå til butikker hvis ønsket. Veldig greit at man kan koble seg til tv’en med mobilen.

Takk, hannahruiarn
    Svar fra ledelsen:Besvart 9. juli 2020

Kjære Hanna

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å se du hadde et så fint opphold her hos oss på Radisson Bli Caledonien. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og en god sommer videre!

Mvh Resepsjonen

Anmeldt 1. juli 2020

Vi har bodd her både før og etter Corona-krisen, og vi er like fornøyde hver gang. Veldig hyggelige og imøtekommende medarbeidere på alle felt, pent interiør både i fellesrommene og selve rommene. Vi hadde badekar på badet. Gode senger, rent og pent - til og med badekar på badet. Stamhotellet vårt i Kristiansand!

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Ingeborg56
    KirstiCaledonien, Resepsjonen på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Kjære Ingeborg56

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å de du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien. Vi ser frem til å se deg igjen snart!

Ha en fin sommer.

Anmeldt 28. juni 2020

Ypperlig beliggenhet, stilfullt interiør, bra utsikt, og super service!
    Var her en helg med barn, og fikk ypperlig service og hjelp.
    Rommene hadde god størrelse og veldig fint innredet.
    God mat og service i restaurant, resepsjon og bar!

Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Lene B
    KirstiCaledonien, Resepsjonen på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære Lenebus

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å se du hadde et så fint opphold er hos oss på Radisson Blu Caledonien!
    Håper vi ser deg snart igjen.

Ha en fin sommer!