Franziska H
5,0 av 5 boblerAnmeldt 16. juli 2020
Dato for oppholdet: juni 2020
Hege Nevestad, General ManagerRadisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. juli 2020
Hei Franziskaheibl,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Det er fint å høre at du hygget deg på Radisson Blu Caledonien Hotel.
Vi ønsker deg velkommen igjen!

Hege Julianne Nevestad
    kr 1 399
  • Vio.com
6.9 km fra Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Gratis parkering
Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
kr 1 720
    kr 1 665
0.4 km fra Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe fint hotell, med flott beliggenhet. Veldig freshe og fine rom. Med flott utsikt til vannet! Koslig personale.Dessverre litt dårlig frokost, pga corona. Kunne ønsket større utvalg. Men full forståelse for at det blir som det blir, i disse tider. Alt i alt er fantastisk hotell, jeg kommer til å benytte meg av igjen.

1  Takk, Bare-meg12
Svar fra ledelsen:Besvart 16. juli 2020

Kjære Bare-meg12

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så flott tilbakemelding til oss! Vi setter stor pris på det!
Det er godt å høre du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!

Ønsker deg en fin dag videre og en god sommer!

Anmeldt 13. juli 2020

Hotellet i seg selv er veldig fint, god komfort og en bra beliggenhet midt i sentrum. Hyggelig personale. Rommene har bra standard og fin utsikt. Vi opplevde dessverre lang ventetid ved innsjekk siden rommet ikke var klart. Rommet vi fikk var ikke den vi hadde booket og den ble heller ikke vasket under oppholdet. Også litt skuffet over frokosten. Full forståelse for at hotellet har tilpasset dette pga corona, men utvalget var veldig begrenset. Ingen allergivennlig mat stod framme heller. Fikk ikke verdi for pengene denne gangen.

Takk, nellyynn
Svar fra ledelsen:Besvart 14. juli 2020

Kjære Nelly.

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss!
Vi beklager at deler av oppholdet ikke sto til forventningene. Vi håper du vil gi oss sjanse til i en senere anledning.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og en god sommer!

Caledonien

Anmeldt 12. juli 2020

Kjempe fornøyd med oppholdet, men dårlig Wifi tilkopling. Flott rom med fin utsikt. Dårlig med oppheng til håndkler for en familie på fire stykker. Likte bra at dere hadde USB lademulighet i nærhet av alle senger. Service var veldig bra. Kommer til å anbefale dette hotellet til venner og bekjente.

Takk, thomasholmsen
Svar fra ledelsen:Besvart 13. juli 2020

Kjære Thomas

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å se du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!
Vi beklager for at internettet har vært nede eller dårlig perioden du bodde på hotellet vårt. Dette er noe vi stadig jobber med å forbedre.

Ønsker deg en fin dag videre og en god sommer!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempelekkert hotell, rent og pent. Fortsett med det, det er så viktig!
Familie med to voksne og ett barn. Vi hadde Business-rom i 9. Etasje og det var helt fantastisk! Romslig og god seng, hadde ønsker meg litt høyere pute, men sånn er det. Fantastisk utsikt! Flott løst med frokosten, synes egentlig det er bedre enn buffet, men det krever jo sikkert litt mer fra personalet - uansett: Alt var kjempefint! Førstevalg ved neste tur til Kristiansand, uten tvil. Gangavstand til alt - og 15 min kjøretur til Dyreparken. Perfekt!

Takk, jannel333
Svar fra ledelsen:Besvart 12. juli 2020

Kjære jannel

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det et godt å se du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!
Vi håper vi ser deg igjen til en senere anledning.

Ønsker deg en fin dag og en god sommer!

Anmeldt 6. juli 2020

Veldig fint sted med fin utsikt. Ingen lyder. Komfortabel seng, dusj og do. Fantastisk lukt på body creamen. Hotellet er midt i sentrum som går det mulig for oss å gå til butikker hvis ønsket. Veldig greit at man kan koble seg til tv’en med mobilen.

Takk, hannahruiarn
Svar fra ledelsen:Besvart 9. juli 2020

Kjære Hanna

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å se du hadde et så fint opphold her hos oss på Radisson Bli Caledonien. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og en god sommer videre!

Mvh Resepsjonen