4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
eDreamsUSD 258
HurbUSD 270
Anmeldt 23. juli 2020

Bodde her med vår familie på 4 i Juni. God størrelse på familierommet og kjekt at det var badekar på vårt rom.
Hotellet ligger i kort gåavstand til det meste av det Kristiansand sentrum har å by på
Hyggelig og hjelpsom betjening! Ekstra kjekt at det var underholdning for barna under frokost

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 304ingermariee
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei 304Ingermariee,

Tusen takk for din fine tilbakemelding.
Det er hyggelig at dere hadde et fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien Hotel.
Vi ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Hege Julianne Nevestad
General Manager

Anmeldt 16. juli 2020

Reint og kjempefint rom med super utsikt. God frokost med godt utvalg sjølv om den var corona-tilpassa. God middag og hyggeleg personal i alle avdelingar me møtte på. Parkering rett på framsida var også ein bonus

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, franziskaheibl
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei Franziskaheibl,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Det er fint å høre at du hygget deg på Radisson Blu Caledonien Hotel.
Vi ønsker deg velkommen igjen!

Hege Julianne Nevestad
General Manager

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe fint hotell, med flott beliggenhet. Veldig freshe og fine rom. Med flott utsikt til vannet! Koslig personale.Dessverre litt dårlig frokost, pga corona. Kunne ønsket større utvalg. Men full forståelse for at det blir som det blir, i disse tider. Alt i alt er fantastisk hotell, jeg kommer til å benytte meg av igjen.

1  Takk, Bare-meg12
Svar fra ledelsen:Besvart 16. juli 2020

Kjære Bare-meg12

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så flott tilbakemelding til oss! Vi setter stor pris på det!
Det er godt å høre du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!

Ønsker deg en fin dag videre og en god sommer!

Resepsjonen

Anmeldt 13. juli 2020

Hotellet i seg selv er veldig fint, god komfort og en bra beliggenhet midt i sentrum. Hyggelig personale. Rommene har bra standard og fin utsikt. Vi opplevde dessverre lang ventetid ved innsjekk siden rommet ikke var klart. Rommet vi fikk var ikke den vi hadde booket og den ble heller ikke vasket under oppholdet. Også litt skuffet over frokosten. Full forståelse for at hotellet har tilpasset dette pga corona, men utvalget var veldig begrenset. Ingen allergivennlig mat stod framme heller. Fikk ikke verdi for pengene denne gangen.

Takk, nellyynn
Svar fra ledelsen:Besvart 14. juli 2020

Kjære Nelly.

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss!
Vi beklager at deler av oppholdet ikke sto til forventningene. Vi håper du vil gi oss sjanse til i en senere anledning.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og en god sommer!

Caledonien

Anmeldt 12. juli 2020

Kjempe fornøyd med oppholdet, men dårlig Wifi tilkopling. Flott rom med fin utsikt. Dårlig med oppheng til håndkler for en familie på fire stykker. Likte bra at dere hadde USB lademulighet i nærhet av alle senger. Service var veldig bra. Kommer til å anbefale dette hotellet til venner og bekjente.

Takk, thomasholmsen
Svar fra ledelsen:Besvart 13. juli 2020

Kjære Thomas

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det er godt å se du hadde et så fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien!
Vi beklager for at internettet har vært nede eller dårlig perioden du bodde på hotellet vårt. Dette er noe vi stadig jobber med å forbedre.

Ønsker deg en fin dag videre og en god sommer!

Resepsjonen