Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Trip.comUSD 159
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her på kjærestetur. Ble godt mottatt av en hyggelig resepsjonist. Rommet lå høyt oppe med ypperlig utsikt. Noe store vindusflater var med å fremhevet. Noe lite rom, men helt greit for en natt.
Litt dårlig rengjøring, noe som ble påpekt ved utsjekk og lovet utbedret.
Frokosten var ypperlig med varm og kald mat. Ferske råvarer av god kvalitet. Veldig bra gjennomført frokost i disse korona tider.
Effektiv utsjekk.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, KaiHanssen
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei KaiHanssen,

Tusen takk for tilbakemelding på oppholdet ditt på Radisson Blu Caledonien Hotel.
Vi er glade for at du hadde en fin kjærestetur.
Vi setter pris på at du gav beskjed angående renholdet ved utsjekk slik at vi kan ta tak i dette.
Takk for skryt på frokosten det er veldig hyggelig.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 26. juli 2020

Helt greit hotell, men prisen tatt i betraktning, hadde vi forventet mer. På den positive siden noterte vi at sengene var gode, at luftkondisjoneringen fungerte(!), og at den var nesten lydløs. På den negative siden var rommet trangt, og det trådløse nettet hadde altfor dårlig kapasitet når hotellet var fullt. Det fremstår som merkelig at det nyoppussede hotellet hadde så dårlig kapasitet på nettet.

Takk, proksv110676
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Kjære proksv110676,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Det setter vi veldig pris på.
Det er hyggelig å høre at sengene var gode, at AC fungerte godt og at det var stille.
Det er fint med tilbakemelding på rommet og spesielt hvis det er problemer med internett.
Send meg gjerne en personlig email på: hege.nevestad@radissonblu.com med hvilket rom nummer dere hadde slik at jeg kan sjekke opp i dette. Hvis dere gav beskjed om dette ved utsjekk så er ikke det nødvendig.
Uansett tusen takk for din tilbakemelding og velkommen igjen.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og mannen overnattet her onsdag-torsdag. Flotte rom. De ansatte fikk oss til å føle oss veldig velkommen☺️ Hadde rom ganske høyt oppe med utsikt over havnen. Det var wow faktor med høyden og de store flotte vinduene. Frokosten var nydelig, og alt var ferskt☺️ Flott og moderne hotell☺️ Kommer gjerne igjen☺️
Kun en minus på noe glemt støv i en ventil. Derfor ikke topp score. Dette fikser de i fremtiden. Gav beskjed til ansatt.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, 218vibekee
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Kjære 218Vibekee,

Tusen takk for din fine tilbakemelding. Dette setter vi veldig pris på.
Vi er glade for at dere hadde et fint opphold på Radisson Blu Caledonien Hotel.
Til neste besøk så skal vi se til at det ikke er noe støv ved ventilen. Takk for at du gav beskjed til oss.
Vi ønsker dere velkommen tilbake igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flotte og store rom, god service og god frokost.
Rommene har det du trenger.

Veldig fin beliggenhet ift sentrum og opplevelser.

I møte kommende betjening både i restaurant og resepsjon. Air condition fungerte ikke optimalt så trekker litt ned fra toppscore.

Takk, hemmelig

Hei Hemmelig,

Tusen takk for din fine tilbakemelding.
Takk for at du gav beskjed angående Air Condition. Det skal vi se til at fungerer til neste besøk.
Vi ønsker deg velkommen tilbake til Radisson Blu Caledonien Hotel ved en senere anledning.

Anmeldt 23. juli 2020

Bodde her med vår familie på 4 i Juni. God størrelse på familierommet og kjekt at det var badekar på vårt rom.
Hotellet ligger i kort gåavstand til det meste av det Kristiansand sentrum har å by på
Hyggelig og hjelpsom betjening! Ekstra kjekt at det var underholdning for barna under frokost

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 304ingermariee

Hei 304Ingermariee,

Tusen takk for din fine tilbakemelding.
Det er hyggelig at dere hadde et fint opphold hos oss på Radisson Blu Caledonien Hotel.
Vi ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.