2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Destinia.comUSD 197
Anmeldt 21. juli 2021

Super beliggenhet! Kjempefint rom med mye plass. Likte ekstra godt at det var luksus-shampoo, balsam, såpe og body lotion var det lille ekstra. Veldig gode senger. Synd at Club21 var stengt på søndager. Litt høy pris er eneste som trekker ned.

Takk, 638ingrid_
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Kjære 638ingrid_

Tusen takk for en kjempe flott tilbakemeldig på oppholdet ditt.
Vi synes det er veldig gøy at du likte hotellet vårt og romsåpene våre Sprekenhus, som vi også selger i shopen :)
Vi håper du kommer tilbake igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsomt personal, flotte fellesarealer. Nydelig rom. Rent overalt. Enkel parkering. Deilig ropt-top bar!! Fantastisk frokost. Meget sentralt med kort vei til alt. Vi var 3 i ordinært rom (dobbelseng + ekstrasenger) fungerte veldig bra. Caledonien Anbefales på det varmeste. Coronaregler på plass og etterlevd. Et veldig godt alternativ også for besøk i Dyreparken.

Romtips: Start besøket med en tur opp i baren, avslappende og gir flott utsikt over byen! Spis på fiskemarkedet (godt utvalgt av restauranter)!
1  Takk, kristinoslo2015
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære Kristinoslo2015,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding. Det betyr så mye for oss at du tok deg tid til å skrive en review her på TripAdvisor.
Vi er veldig glade for at du var fornøyd med ditt opphold og likte hotellet vårt. Vi prøver å være en fleksibelt hotell med noe for alle. Gøy at dere også opplever oss slik.
Velkommen tilbake igjen om ikke så alt for lenge ☺️

Anmeldt 12. juli 2021

Skulle ha en helgetur til Kristiansand så jeg skulle bestille rom via telefon, fikk da snakket med en fantastisk hyggelig kar som foreslo suite. Beste hotell oppholdet jeg har hatt! Nydelig rom og bad! God seng og det var ryddig å skikkelig rent! Hadde og utsikt over Kristiansand og langt uti sjøen! Super fornøyd!

Takk, Robertisyden
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære Robertisyden,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!
Det betyr utrolig mye for oss at du likte hotellet og suiten vår.
Ekstra gøy å få skryt for bra renhold, det liker vi godt :)
Jeg håper vi ser deg tilbake hos oss om ikke så alt for lenge :)
Velkommen igjen!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service. De ringte oss mens vi var på vei til Kristiansand for å kunne legge til rette for både effektivt mottak, parkering, spesielle behov i tillegg bistå med booking av restaurant/middag. Godt renhold og fine rom. Dette var en god start på sommerferien. Takk

Takk, 526haraldb

Kjære 526haraldb,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding :)
Det er veldig gøy at du likte rommene våres og at renholdet holdt til din standard.
Vi håper at dere tar turen tilbake igjen om ikke så alt for lenge :)
Velkommen tilbake!

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell i Kristiansand sentrum. Kort vei til sentrum. Bystranda, kino og butikker er i umiddelbar nærhet. Passer bra for barnefamilier, samt par og single. Det er parkering utenfor hotellet. Det er også gode bussforbindelser til Dyreparken.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 719tord
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Kjære 719tord,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding her på TripAdvisor!
Vi jobber daglig for at hotellet skal passe for alle som du sier både for barn, par og single.
Det gleder meg å høre at du likte hotellet vårt og vi håper du kommer tilbake igjen om ikke så alt for lenge :)