3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Destinia.comUSD 197
Anmeldt 27. juli 2021

Dusjen var ganske tett når vi kom til rommet, og reperatør dukket opp rundt 22:00 dagen etter. Rommet var ellers rent og ryddig. Meget fornøyd med baderoms såpene og antall håndkler. Resturang en var eksepsjonell og inkluderte alt det man kunne ønske seg

Takk, samueljobb
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Kjære Samueljobb,

Takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Vi beklager at vaktmesteren kom dagen etter og litt sent på kvelden.
Vi prøver å håndtere alle slike henvendelser på dagtid.

Det gleder meg å høre at dere var fornøyde med rent og ryddig rom og våre Sprekenhus såper.
Vi selger forresten Sprekenhus såpene i shopen vår :)

Grenseløs restaurant har blitt veldig populær det siste året, så det er utrolig hyggelig å høre at dere var eksepsjonelt fornøyde :)

Velkommen igjen :)

Anmeldt 27. juli 2021

Flott beliggenhet, rommene og hotellet fremstår som nytt og moderne, hyggelig betjening, det virket som hotellet tar smittevern på alvor fordi det var krav om bruk av munnbind i frokostsalen og begrensninger på antall personer samtidig i heisen. Noe høyt priset standardrom er det eneste som trekker helhetsinntrykket litt ned.
Vi kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Kristiansand.

1  Takk, OVA_12

Kjære OVA_12,

Så utrolig hyggelig at dere likte hotellet vårt.
Hotellet ble totalrenovert i 2018 og vi tar vare på hotellet vårt :)
Smittevern tar vi på høyeste alvor og ønsker at alle skal føle seg trygge og velkomne.
På sommeren er prisene noe dyrere enn resten av året i Kristiansand pga etterspørselen på hotellrom.
Vi gleder oss til dere kommer tilbake til Kristiansand igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 27. juli 2021

Fint hotell med flotte fasiliteter. God frokost. Veldig hyggelige og blide ansatte på hele hotellet. Flott rom med stort bad. Vi hadde også en stor fin terrasse. Club 21 er flott med enorm utsikt. Kan anbefales

Takk, tovehaugen5

Kjære tovehaugen5,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det er utrolig hyggelig at dere likte hotellet og vårt produkt.
Vi har faktisk Vest Agders beste frokost så det betyr mye at dere likte den.
Velkommen tilbake igjen :)

Anmeldt 26. juli 2021

På Caledonien er Beliggenheten fantastisk. Kort vei til alt. Vi gikk og turer i Baneheia og på Odderøya like i nærheten. Fantastisk flott by å gode resturanter , og det er liten avstand til strand, brygger å badeplasser. Annbefales !!

Takk, Finnesland
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære Finnesland,

Tusen takk for ditt besøk hos oss på Caledonien.
Vi setter så stor pris på din tilbakemelding her på Tripadvisor.
"Ett opphold er hva du gjør det til" er så utrolig godt sagt av deg.
Det finnes mange muligheter i Kristiansand som by og på hotellet for å hygge seg litt ekstra,
Vi håper vi ser deg igjen hos oss om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 21. juli 2021

Super beliggenhet! Kjempefint rom med mye plass. Likte ekstra godt at det var luksus-shampoo, balsam, såpe og body lotion var det lille ekstra. Veldig gode senger. Synd at Club21 var stengt på søndager. Litt høy pris er eneste som trekker ned.

Takk, 638ingrid_
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Kjære 638ingrid_

Tusen takk for en kjempe flott tilbakemeldig på oppholdet ditt.
Vi synes det er veldig gøy at du likte hotellet vårt og romsåpene våre Sprekenhus, som vi også selger i shopen :)
Vi håper du kommer tilbake igjen ved en senere anledning.