2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Destinia.comUSD 195
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

God opplevelse på Caledonien. Hotellet er veldig flott etter oppussingen. Sov 2 netter og fikk prøvd både business rom og familierom. Kan sterkt anbefale business rom for en familie med små barn; rommet hadde en liten «stuedel» hvor barna sov på sovesofa og døren inn hit kunne lukkes. Optimalt for en familie. Velg rom i 3.etasje, da får du business rom med veranda i tillegg.

Utrolig gode hår/såpeprodukter!

Frokosten var bra, men ikke fantastisk. Syns det var litt lite utvalg av ulike typer brød og bakevarer, samt müsli, nøtter etc.

Ringte på forhånd og sendte e-post for å be om rom høyt oppe og med utsikt. Til tross for at jeg far tidlig ute med forespørselen og at vi kom tidlig til innsjekk, klarte ikke resepsjonen å hjelpe med dette ønsket - noe vi syns var litt kjedelig når utsikten er som den er!

Romtips: Vanskelig å få parkering utenfor hotellet
Takk, MrsArchi
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære MrsArchi,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det gleder meg at dere hadde et flott opphold hos oss.
Vi er veldig glad i våre sprekenhus såper som vi også selger i shopen :)

Takk for tilbakemelding på frokosten, den tar vi med oss videre.

Nå vet jeg ikke helt hvilket rom du egentlig hadde bestilt siden dere hadde familierom en natt og en antt i businesrom.
Men businesrommene med utsikt mot havet ligger kun i 3 etg. Mens familierommene har vi utsikt begge veier opp i etasjene.

Velkommen tilbake til Caledonien når dere måtte ønske :)

Takk for besøket.

Anmeldt 8. august 2021

Super service på caledonien. Luksuriøst rom med deilig seng og sengetøy. Badet gir en deilig spafølelse, med moderne dusj og såper/kremer som lukter helt fantastisk. Kan virkelig anbefale dette hotellet, kommer garantert tilbake

Takk, Heidi2kk

Kjære Heidi2kk,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det betyr så masse for oss at du likte sengene, såpene og generelt hotellet :)

Velkommen tilbake igjen ved en senere anledning! Vi gleder oss :)

Anmeldt 8. august 2021

Utrolig sentralt i Kristiansand. Flott hotell med fine rom. Badet vi hadde var helt fantastisk. Der var både dusj og badekar, og deilige luksusprodukter. Flott utsikt. God seng. God service på hotellet.

Takk, elisabethtann

Kjære elisabethtann,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det betyr utrolig mye for oss at du tar deg tid til det.
Det gleder meg at dere likte hotellet, vi jobber hardt hver dag for å skape unike gjesteopplevelser.

Anmeldt 7. august 2021

Sentral beliggenhet, store gulv til tak vinduer til å se den flotte utsikten. God seng. Flott bad. Hygieneartiklene var kjempebra og luktet himmelsk.! Hyggelige og hjelpsomme personell. God frokost med mye godt .

Takk, AnnaT1978

Kjære AnnaT1978,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det betyr utrolig mye for oss at du tar deg tid til å legge inn en review her.
Det gleder meg at du likte hotellet, utsikten, såpen og personalet vårt :)
Velkommen tilbake igjen :)

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Det er som regel en skuffelse å bo på norske hoteller, pandemi eller ei. Når man er vant til å feriere i utlandet ser det ikke ut som norske hoteller har forstått hva service er, og det er helt uavhengig av kjede. De to siste somrene har man vært tvunget til å feriere i eget land. Da ser man tydelig at hotellene bruker krisen for hva det er verdt. Hva er greia med ikke å vaske rommene? Når man bor der i nesten en uke sammenhengende? Skylde på Covid? Må man servere elendig frokost og alt fra automat og skylde på Covid? Det er kun for å spare penger på personalet og råvarer. Jeg kjenner nemlig meget godt til hvordan hotelldrift fungerer - på frivillig dugnad! Salg per time, KPI’er og målinger på alt mulig. Fem til seks rom i timen, minst mulig personale. Skjønner godt at utlendinger får sjokk når de kommer til Norge og betaler dyrt for elendig service.

1  Takk, FrequentFlier210110

Kjære FrequentFlier210110,

Takk for din tilbekamelding her på Tripadvisor.
Jeg synes det er veldig synd at ingen Norske hoteller lever opp til dine forventninger.
Grunnen til at vi ikke vasker rommene mer enn hver fjerde dag er for å minimere eksposisjon av eget person hvis noen gjester skulle være smittett uten å være klar over det. I tillegg minimerer vi risikoen at renholderen drar dette med seg fra rom til rom hvis det skulle forekomme.

Det er trist at du ikke likte vår frokost. Send gjerne over de produktene du følte manglet og eventuelt andre mangler fra ditt opphold på mail til meg: hege.nevestad@radissonblu.com slik at jeg kan gjøre nødvendige tiltak.