2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Anmeldt 12. august 2021

Alle kopper å glass så ut til å være brukt, med masse kladdemerker. Glassene på badet hadde dessuten tannkremflekker i bunnen som tydelig viste at gjestene før oss hadde brukt de til å ha tannkostene i. Trodde absolutt at alt av glass osv ble skiftet mellom hver gjest -brukt eller ei! Rommet var veldig lite til en familie på 4 når det i tillegg var satt inn en sprinkelseng som vi ikke hadde forespurt. Var ikke plass til kofferter eller noe. Var også dårlig opplegg når en skulle inn til frokost, da man allerede måtte stå lenge i kø, så ble alle som var kun 2stk sluppet inn foran fordi de ikke hadde bord til flere ledig. Kunne i det minste fått tilbud om å splitte oss. Her har ungene lært at man skal stå i kø, de er sultne og skjønner ikke hvorfor man ikke slipper inn når man står først i køen.

Takk, aedvar811848
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Kjære aedvar811848,

Først vil jeg takke deg for din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Så vil jeg gjerne benytte anledningen til å beklage for opplevelsen og servicen du fikk hos oss.
Det er ikke slik vi ønsker å fremstå som hotell. Det er ingen unnskyldning for renholdet.
Videre beklager jeg køen som oppstod til frokost.

Din tilbakemelding er blitt tatt videre med avdelingene direkte.
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

General Mananger

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

God opplevelse på Caledonien. Hotellet er veldig flott etter oppussingen. Sov 2 netter og fikk prøvd både business rom og familierom. Kan sterkt anbefale business rom for en familie med små barn; rommet hadde en liten «stuedel» hvor barna sov på sovesofa og døren inn hit kunne lukkes. Optimalt for en familie. Velg rom i 3.etasje, da får du business rom med veranda i tillegg.

Utrolig gode hår/såpeprodukter!

Frokosten var bra, men ikke fantastisk. Syns det var litt lite utvalg av ulike typer brød og bakevarer, samt müsli, nøtter etc.

Ringte på forhånd og sendte e-post for å be om rom høyt oppe og med utsikt. Til tross for at jeg far tidlig ute med forespørselen og at vi kom tidlig til innsjekk, klarte ikke resepsjonen å hjelpe med dette ønsket - noe vi syns var litt kjedelig når utsikten er som den er!

Romtips: Vanskelig å få parkering utenfor hotellet
Takk, MrsArchi
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære MrsArchi,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det gleder meg at dere hadde et flott opphold hos oss.
Vi er veldig glad i våre sprekenhus såper som vi også selger i shopen :)

Takk for tilbakemelding på frokosten, den tar vi med oss videre.

Nå vet jeg ikke helt hvilket rom du egentlig hadde bestilt siden dere hadde familierom en natt og en antt i businesrom.
Men businesrommene med utsikt mot havet ligger kun i 3 etg. Mens familierommene har vi utsikt begge veier opp i etasjene.

Velkommen tilbake til Caledonien når dere måtte ønske :)

Takk for besøket.

Anmeldt 8. august 2021

Super service på caledonien. Luksuriøst rom med deilig seng og sengetøy. Badet gir en deilig spafølelse, med moderne dusj og såper/kremer som lukter helt fantastisk. Kan virkelig anbefale dette hotellet, kommer garantert tilbake

Takk, Heidi2kk

Kjære Heidi2kk,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det betyr så masse for oss at du likte sengene, såpene og generelt hotellet :)

Velkommen tilbake igjen ved en senere anledning! Vi gleder oss :)

Anmeldt 8. august 2021

Utrolig sentralt i Kristiansand. Flott hotell med fine rom. Badet vi hadde var helt fantastisk. Der var både dusj og badekar, og deilige luksusprodukter. Flott utsikt. God seng. God service på hotellet.

Takk, elisabethtann

Kjære elisabethtann,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det betyr utrolig mye for oss at du tar deg tid til det.
Det gleder meg at dere likte hotellet, vi jobber hardt hver dag for å skape unike gjesteopplevelser.

Anmeldt 7. august 2021

Sentral beliggenhet, store gulv til tak vinduer til å se den flotte utsikten. God seng. Flott bad. Hygieneartiklene var kjempebra og luktet himmelsk.! Hyggelige og hjelpsomme personell. God frokost med mye godt .

Takk, AnnaT1978

Kjære AnnaT1978,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det betyr utrolig mye for oss at du tar deg tid til å legge inn en review her.
Det gleder meg at du likte hotellet, utsikten, såpen og personalet vårt :)
Velkommen tilbake igjen :)