Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Anmeldt 2. september 2021

Litt stiv pris, men veldig fornøyd med familierom i 10.etg med havutsikt. Rommet var velmøblert og inneholdt alt vi trengte av utstyr. Perfekt beliggenhet med både handlegate og strandpromenade i umiddelbar nærhet. Svært god og innholdsrik frokostbuffet. Upåklagelig service. Vårt yndlingshotell i Kristiansand.

Takk, igalap405480
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Hei igalap405480,
Tusen takk din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Så gøy at Caledonien er deres yndlingshotell. Det er mitt yndlingshotell også ;)
Håper vi sees snart tilbake på Caledonien.

Anmeldt 1. september 2021

Utsikten krever selvsagt "rette" rommene, men dette var helt suverent. Gode senger. Hyggelige ansatte og veldig god frokost. Parkeringshus i samme bygg. Beliggenheten er veldig sentral, og perfekt for en kveldstur langs sjøen. Vi kommer tilbake!

Takk, Geir Richard S

Kjære Geir,
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding.
Det betyr så mye for oss at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det er alltid en glede når forventningene til gjestene innfris
Velkommen tilbake når du måtte ønske.

Anmeldt 13. august 2021

Veldig fin opplevelse. Men frokosten har forbedringspotensiale. Både utvalg og ventetiden kunne vært bedre. Det er ikke tilgang til å fylle vann utenom frokosttiden. Det som stod framme på resepsjonen var ofte tomt eller ikke tilstrekkelig. Ellers veldig sentral beliggenhet, fin utsikt. Familierommet hadde god plass. Fin TV løsning med Chromecast. Kommer til å bestille igjen.

Takk, SbalendraJan
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære familietur2016,

Tusen takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Vi tar til oss tilbakemeldingen på frokosten.
Ønsker gjerne tips på hva dere savnet så send gjerne dette over på mail: hege.nevestad@radissonblu.com
At kaffebufferen ikke var fylt på i resepsjonen er blitt tatt videre i avdelingen.

Veldig hyggelig at dere likte hotellrommet og chromecastløsningen vår.
Vi gleder oss til å se dere igjen hos oss om ikke så alt for lenge :)

Anmeldt 12. august 2021

Alle kopper å glass så ut til å være brukt, med masse kladdemerker. Glassene på badet hadde dessuten tannkremflekker i bunnen som tydelig viste at gjestene før oss hadde brukt de til å ha tannkostene i. Trodde absolutt at alt av glass osv ble skiftet mellom hver gjest -brukt eller ei! Rommet var veldig lite til en familie på 4 når det i tillegg var satt inn en sprinkelseng som vi ikke hadde forespurt. Var ikke plass til kofferter eller noe. Var også dårlig opplegg når en skulle inn til frokost, da man allerede måtte stå lenge i kø, så ble alle som var kun 2stk sluppet inn foran fordi de ikke hadde bord til flere ledig. Kunne i det minste fått tilbud om å splitte oss. Her har ungene lært at man skal stå i kø, de er sultne og skjønner ikke hvorfor man ikke slipper inn når man står først i køen.

Takk, aedvar811848
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Kjære aedvar811848,

Først vil jeg takke deg for din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Så vil jeg gjerne benytte anledningen til å beklage for opplevelsen og servicen du fikk hos oss.
Det er ikke slik vi ønsker å fremstå som hotell. Det er ingen unnskyldning for renholdet.
Videre beklager jeg køen som oppstod til frokost.

Din tilbakemelding er blitt tatt videre med avdelingene direkte.
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

General Mananger

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

God opplevelse på Caledonien. Hotellet er veldig flott etter oppussingen. Sov 2 netter og fikk prøvd både business rom og familierom. Kan sterkt anbefale business rom for en familie med små barn; rommet hadde en liten «stuedel» hvor barna sov på sovesofa og døren inn hit kunne lukkes. Optimalt for en familie. Velg rom i 3.etasje, da får du business rom med veranda i tillegg.

Utrolig gode hår/såpeprodukter!

Frokosten var bra, men ikke fantastisk. Syns det var litt lite utvalg av ulike typer brød og bakevarer, samt müsli, nøtter etc.

Ringte på forhånd og sendte e-post for å be om rom høyt oppe og med utsikt. Til tross for at jeg far tidlig ute med forespørselen og at vi kom tidlig til innsjekk, klarte ikke resepsjonen å hjelpe med dette ønsket - noe vi syns var litt kjedelig når utsikten er som den er!

Romtips: Vanskelig å få parkering utenfor hotellet
Takk, MrsArchi
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære MrsArchi,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det gleder meg at dere hadde et flott opphold hos oss.
Vi er veldig glad i våre sprekenhus såper som vi også selger i shopen :)

Takk for tilbakemelding på frokosten, den tar vi med oss videre.

Nå vet jeg ikke helt hvilket rom du egentlig hadde bestilt siden dere hadde familierom en natt og en antt i businesrom.
Men businesrommene med utsikt mot havet ligger kun i 3 etg. Mens familierommene har vi utsikt begge veier opp i etasjene.

Velkommen tilbake til Caledonien når dere måtte ønske :)

Takk for besøket.