Priceline
Radissonhotels.comUSD 145
Anmeldt 3. september 2021

Vi trives alltid på Caledonien. Det er hotellet vi sjekker inn på når vi er i Kristiansand. Helt topp hotell med kort gå-avstand til restauranter og Markens gata. Standarden på hotellet er helt topp og vi anbefaler dette hotellet på det varmeste til alle.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, TorLev
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Kjære TorLev,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding på TripAdvisor. Det betyr så mye for oss!
Det er så gøy når forventningene til gjestene båres innfris. Dette er det vi jobber for hver dag.
Håper vi sees tilbake på Caledonien om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 2. september 2021

Det är supersnyggt inrett med modern interiør. Rummen är fresha och det är bra schampoo & Balsam på badet. Skøna sängar och bra temperatur. Fantastisk utsikt over havnen. God frukost och en fantastisk takbar.
Det är en veldig bra shop i lobbyen som har litt av allt!

Takk, ATrllo

Kjære ATrrelo,
Håper vi sees tilbake på Caledonien om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 2. september 2021

Litt stiv pris, men veldig fornøyd med familierom i 10.etg med havutsikt. Rommet var velmøblert og inneholdt alt vi trengte av utstyr. Perfekt beliggenhet med både handlegate og strandpromenade i umiddelbar nærhet. Svært god og innholdsrik frokostbuffet. Upåklagelig service. Vårt yndlingshotell i Kristiansand.

Takk, igalap405480

Hei igalap405480,
Tusen takk din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Så gøy at Caledonien er deres yndlingshotell. Det er mitt yndlingshotell også ;)
Håper vi sees snart tilbake på Caledonien.

Anmeldt 1. september 2021

Utsikten krever selvsagt "rette" rommene, men dette var helt suverent. Gode senger. Hyggelige ansatte og veldig god frokost. Parkeringshus i samme bygg. Beliggenheten er veldig sentral, og perfekt for en kveldstur langs sjøen. Vi kommer tilbake!

Takk, Geir Richard S

Kjære Geir,
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding.
Det betyr så mye for oss at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det er alltid en glede når forventningene til gjestene innfris
Velkommen tilbake når du måtte ønske.

Anmeldt 13. august 2021

Veldig fin opplevelse. Men frokosten har forbedringspotensiale. Både utvalg og ventetiden kunne vært bedre. Det er ikke tilgang til å fylle vann utenom frokosttiden. Det som stod framme på resepsjonen var ofte tomt eller ikke tilstrekkelig. Ellers veldig sentral beliggenhet, fin utsikt. Familierommet hadde god plass. Fin TV løsning med Chromecast. Kommer til å bestille igjen.

Takk, SbalendraJan
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære familietur2016,

Tusen takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Vi tar til oss tilbakemeldingen på frokosten.
Ønsker gjerne tips på hva dere savnet så send gjerne dette over på mail: hege.nevestad@radissonblu.com
At kaffebufferen ikke var fylt på i resepsjonen er blitt tatt videre i avdelingen.

Veldig hyggelig at dere likte hotellrommet og chromecastløsningen vår.
Vi gleder oss til å se dere igjen hos oss om ikke så alt for lenge :)