Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Anmeldt 26. september 2021

Jeg skrev i første review se vedlagt bilde med svar fra ledelsen. Ønsket å være diskre overfor hotellet hvor dårlig de håndterte saken.

Men svaret overasker meg. De skylder rett og slett på de ansatte.
Jeg mener dette bunner ut i dårlig ledelse. De ansatte gjorde sitt beste hele vien men så ut til å ha lange dager og var slitne.

Til General Manager

Det ser ikke ut som du fikk alle detaljene.
Vi varslet ved frokost på vei ut om problemet med safen.
Hotellet fikk da hele dagen med å rette opp vaske eller flytte oss til nytt rom.

Vi kom tilbake på ettermiddagen og kommer tilbake til låst dør.
Jeg må gå ned for å få låst opp kortet. Pga restriksjonene er det begrenset kapasitet på heis.

Jeg spør samtidig diskret om alt er i orden med rommet. Noe de bekreftet.

Nå er jeg endelig er tilbake ved døren etter 20min venting for resten av familien. Vi lukker opp og oppdager at ingen har vert på rommet. Rommet er ikke redd opp ikke fikset.

Jeg går da ned ..nye 20 min .. igjen for å høre hva de tenker. Jeg må da foreslå en løsning selv. Forslaget fra hotellet var å ta en ny sjekk av safen. Noe jeg motvillig godtok. Jeg går da opp med nøkkel til nytt rom men må visse renholdspersonlet safen da de ikke vil ta i den. Merk gjesten må fortsatt rule med problemet. Det har nå gått nesten 2 timer med tull før vi er på vei til nytt rom.

Som du ser av min forklaring er det to ulike verdener. Jeg ga min versjon diskret.
Du forsøkte å dekke over det med en fin melding om at dere skal ta det med avdelingen.
Det hadde vert bedre med en kort linje og en telefon med beklagelse.
Detaljene om meg som kunde har dere allerede.

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag.
Og måtte du ha god bedring med hotellet.

Knut Erik

Romtips: Choose another hotel. Scandic saved our holiday!
Takk, 788knutb
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Kjære Knut Erik,

Takk for din tilbakemelding.
Det var aldri min intensjon å dekke over eller bortforklare din opplevelse.
Jeg beklager på det sterkeste hvis det ble oppfattet slik.

Jeg tar på meg ansvaret for dette helt og alene og her har vi som hotell og ledelse sviktet.
Vi står ikke inne for at det er spy i safen på hotellrommene våre.

Jeg har sendt deg en skriftlig personlig beklagelse.

Anmeldt 5. september 2021

Fantastisk hotell! Perfekt beliggenhet, hyggelige ansatte, god service og fint og rent rom. Frokosten var også veldig god! Kan virkelig anbefale å bo på dette hotellet. Utsikten var det heller ikke noe å si på.

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, svanhildt2018
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Kjære Svanhildt2018,

Så utrolig hyggelig at du likte hotellet og produktet vårt.
Det betyr så masse for oss :)
Vi håper å se deg tilbake hos oss om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 3. september 2021

Vi trives alltid på Caledonien. Det er hotellet vi sjekker inn på når vi er i Kristiansand. Helt topp hotell med kort gå-avstand til restauranter og Markens gata. Standarden på hotellet er helt topp og vi anbefaler dette hotellet på det varmeste til alle.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, TorLev
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Kjære TorLev,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding på TripAdvisor. Det betyr så mye for oss!
Det er så gøy når forventningene til gjestene båres innfris. Dette er det vi jobber for hver dag.
Håper vi sees tilbake på Caledonien om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 2. september 2021

Det är supersnyggt inrett med modern interiør. Rummen är fresha och det är bra schampoo & Balsam på badet. Skøna sängar och bra temperatur. Fantastisk utsikt over havnen. God frukost och en fantastisk takbar.
Det är en veldig bra shop i lobbyen som har litt av allt!

Takk, ATrllo

Kjære ATrrelo,
Håper vi sees tilbake på Caledonien om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 2. september 2021

Litt stiv pris, men veldig fornøyd med familierom i 10.etg med havutsikt. Rommet var velmøblert og inneholdt alt vi trengte av utstyr. Perfekt beliggenhet med både handlegate og strandpromenade i umiddelbar nærhet. Svært god og innholdsrik frokostbuffet. Upåklagelig service. Vårt yndlingshotell i Kristiansand.

Takk, igalap405480

Hei igalap405480,
Tusen takk din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Så gøy at Caledonien er deres yndlingshotell. Det er mitt yndlingshotell også ;)
Håper vi sees snart tilbake på Caledonien.