kr 1 350
Vio.com
kr 1 318
Frokost inkludert
Anmeldt 1. august 2022

Dette er min favoritthotell i Kristiansand. Perfekt plassering med veldig kort gåavstand til det meste. Hotellet er veldig bra med hyggelig personale, god rengjøring og passelig store ovg velholdte rom. Frokostbufeen er også ypperflig.

Takk, TorLev
Hege Nevestad, Daglig leder på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2022

Kjøre TorLev,

Tusen takk for at du har valgt oss som ditt favoritthotell i Kristiansand.
Det er vi evig takknemlige for.
Vi gleder oss til du kommer tilbake igjen.

Anmeldt 31. juli 2022

Jeg fikk parkeringsbot etter avtale om å kunne stå parkert til utsjekk. Da jeg spurte hotellpersonalet om å finne en løsning opplevde jeg stor motstand. Mangel på kundeservice, jeg oppfattet hele situasjonen nedlatende og var preg av arroganse.

Hotellet var absolutt fint, men etter denne opplevelsen ville jeg absolutt ikke anbefale dette hotellet til videre.

Takk, 536hannet

Hei 536hannet,

Vi beklager at du opplevde personalet som nedlatende. Sånn vil vi ikke bli opplevd.
Dette er tatt videre med avdelingslederen for resepsjonen.

Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 28. juli 2022

Vi overnattet en natt, en familie på to voksne og to barn. Det var ingen såpe i dispensere i dusjen, og vi fikk heller ingen etter at vi sa fra. Utrolig treg service i restauranten, selv om det kun var to andre familier som spiste middag samtidig som oss. Maten var god.
Vi lå våkne hele natten, på grunn av bråket på kaia. Lastebiler som kom inn med konteinere, og konteinere som ble satt oppå hverandre. Hele natta. Hørtes ut som tordenvær. Hvis du vil ha en god natt søvn, velger du ikke dette hotellet.
Frokosten hadde godt utvalg, men bordene og gulvet var møkkete.
Sengene var utrolig harde, og barna klaget også på det.

Takk, anettecleopatra
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2022

Kjære anettecleopatra,

takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det skal ikke være sånn at det ikke var noen såpe i dusjen. Og selvfølgelig så skal det også tas tak i når dere gir beskjed.
Alle dine punkter er tatt videre til action til de ansvarlige i avdelingene.
Vi takker deg for din tid og ønsker deg en fin sommer videre.

Anmeldt 25. juli 2022

Hotellet er dyrt og benytter alle anledninger til å ta ekstra betalt. Betjeningen i forkostsalen og i resepsjonen var hyggelige og serviceinnstillte. håper de får høyrere lønn når eieren er så grisk som det vi opplevde. 200 kr for insjekk noen minutter før kl 15.00 er jo bare latterlig

Takk, Isak A. L
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2022

Kjære Isak A.L,

Takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det var leit å høre at du synes at vi oppleves som griske.
Hele personalet jobber hardt for å tilby best mulig service alltid.
Vi har ett høyt trykk nå i sommer og det er veldig mange som ønsker å sjekke inn tidlig.
Dette stresser våre renholdere og derfor ønsker vi å gi litt mer arbeidsro til personalet.
Derav kommer de 200kr for tidlig innsjekk før kl 15.00.
Vi beklager hvis det oppleves som griskt. Men innsjekk er fra kl 15.00 som det står i bekreftelsen din.
Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 30. juni 2022

Hotell Caledonien, Kristiansand:
Veldig hyggelige folk som jobber der, desverre var det nesten det eneste positve jeg opplevde her. Kaotisk innsjekk, måtte vente over 1 time før køen var gått litt ned.
Første rommet var så lite at vi måtte ut for å skifte mening, fikk nytt rom av veldig hyggelige og tolmodige resepsjonister. På det rommet virket ikke tv'en, men vi kunne snu oss. Badet var flott. Utsikt nei.
Parkering: er ikke sikker på hvor dan det ligger ann der?
Frokosten var god, men rotete layout. Her bør noen ta tak
Kommer ikke igjen, prisen samsvarer ikke med opplevelsen

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, erikhP7860JY
Hege Nevestad, General Manager på Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2022

Kjære erikh7860JK,

Takk for din feedback her på Tripadvisor. Det setter vi veldig pris på.
Jeg synes det er utrolig kjedelig at du finner hotellet vårt som dårlig.
Det skal ikke være sånn at du må stå 1 time i kø for å sjekke inn. Dette er ikke en normaltilstand for oss og her beklager jeg på det dypeste at dere måtte vente så lenge.
Jeg tar videre alle punktene dine i tilbakemeldingen. Jeg setter pris på ærligheten din.

Videre ønsker jeg deg en fin sommer.