“Utsøkt matopplevelse i fantastisk lokale”

Smag & Behag Kristiansand
Vurdert som nr. 6 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: På Smag & Behag Kristiansand er det sesongens beste råvarer som dikterer menyen og vi har stort fokus på lokale råvarer og gode smaker fra inn og utland. Vi serverer matopplevelser til fornuftig priser og skaper matglede i historiske lokaler som oser av hygge og nærvær.
Anmeldt 11. juli 2020

Den beste totalopplevelse i Kristiansand hva angår utsøkt mat og drikke, lokale råvarer, råfint lokale og super service. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 19linnf
Margrethe_SV, Salgssjef på Smag & Behag Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2020

Tusen tusen takk!

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

I eventyrlig smaks opplevelse, hyggelig betjening og flotte lokaler med en magisk atmosfære.
Hadde fem retters og alle rettene hadde sine særpreg. Anbefales

Takk, henninglarsen80

Hei Henning,

Takk for besøket, og veldig hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en 5 retters middag med anbefalt vin til hver rett. En alldeles nytelse fra start til slutt med nydelig mat og drikke. Servicenivået er også skyhøyt - kokkene serverte også noen retter selv og fortalte i detalj hva rettene besto av. En superb opplevelse!

2  Takk, Stian Torleif V

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Velkommen igjen.

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk!

Vi ble møtt med et smil i døren i er kult lokale! God mat og drikke og en avslappet atmosfære anbefales på det sterkeste❤️

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Anna V

Hei Anna,

Takk for besøket, og veldig hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke servert av kunnskapsrike folk som tydelig og med rette er stolt av det som kommer på bordet. Luksus å ha fått et slikt spennende spisested i Kristiansand! Gleder meg masse til neste besøk

Dato for besøk: juni 2020
6  Takk, Lams1

Takk for besøket, og veldig hyggelig tilbakemelding! Velkommen igjen!

Reisende som så på Smag & Behag Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Smag & Behag Kristiansand? Del dine erfaringer!