“Anbefales”

Smag & Behag Kristiansand
Vurdert som nr. 8 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: På Smag & Behag Kristiansand er det sesongens beste råvarer som dikterer menyen og vi har stort fokus på lokale råvarer og gode smaker fra inn og utland. Vi serverer matopplevelser til fornuftig priser og skaper matglede i historiske lokaler som oser av hygge og nærvær.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Man glemmer ikke et besøk hos SMAG & BEHAG. Maten er i ypperste flasse med drikke som passer til hver rett. Hyggelig betjening med yrkesstolthet, rent og fint. Anbefales og man sitter igjen nedenfor fin opplevelse.

Takk, Voyage436531

2024 av 98 anmeldelser

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Testet 5 retters med vinpakke. Perfekt måltid med balanserte viner til hver rett. Dyktige servitører med førsteklasses kjennskap til rettene og vinene.

2  Takk, mortenf854
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Etter stor pågang hos Smag & Behag fikk vi endelig booket det ble Mandag 19. Juli.
Idag forstår jeg hvorfor plassen er så ettertraktet.
Vi ble godt mottatt, behagelige servitører hele kvelden. Fem retters med vinpakke, hver rett var en smaksopplevelse og valget av viner var bare etter mitt skjønn øverste klasse, takk for en fantastisk opplevelse vi fikk

Takk, Gegis
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

En Michelin guide verdi restaurant. Jeg personlig har reist mye og vært på flere Michelin-stjerne og Michelin guide restauranten og jeg mener at Smak og Behag har det som trengs til en Michelin guide.

Jeg har vært på Smak og Behag på 3 forskjellige anledninger og alle gangene har jeg vært veldig fornøyd. Maten er i øverste klasse og drikketilbudet er enormt! Er du en vinelsker er det ingen over eller på sida enn Smak og Behag i Krs. Jeg har vært fornøyd med alle rettene da jeg har dratt til Smak og Behag og atmosfæren og spisestedet er nydelig.

Jeg har faktiskt ingenting å trekke på utenom en ting, og det er at man må bestille bord flere måneder i forveien fordi det er så mange som ønsker å spise! Det sier litt hvor bra det er. Prisen er også ekstremt unik i forhold til maten og kvaliteten man får, det er absoluttt verdt pengene!

Dato for besøk: april 2021
3  Takk, MasterChef-8993
Elise J, Restaurantsjef på Smag & Behag Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Tusen hjertelig takk for fin anmeldelse! Det gjør oss stolt og litt rørt å lese, at du mener vi har det som trengs til en Michelin Guide. Jeg har delt anmeldelsen din med hele teamet og det gir oss en ekstra glede og motivasjon å få slike tilbakemeldinger, så tusen takk! Vi gleder oss til å se deg igjen hos oss :)

Anmeldt 18. juni 2021

Uten tvil den beste resturanten vi har å tilby her i Kristiansand. Veldig god mat, behandlet med kjærlighet. Her må man booke i god tid for å sikre seg et bord. Dette er heller ikke et sted man sparer på kronene om man ønsker en full opplevelse.

2  Takk, ingrid_andrine99

Takk for besøket og for den fine anmeldelsen! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen :)

Reisende som så på Smag & Behag Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Smag & Behag Kristiansand? Del dine erfaringer!