“Blant Sørlandets beste”

Smag & Behag Kristiansand
Vurdert som nr. 8 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: På Smag & Behag Kristiansand er det sesongens beste råvarer som dikterer menyen og vi har stort fokus på lokale råvarer og gode smaker fra inn og utland. Vi serverer matopplevelser til fornuftig priser og skaper matglede i historiske lokaler som oser av hygge og nærvær.
Anmeldt 23. august 2021

Praktfullt lokale og raus avstand mellom bordene. Gjør at du kan holde samtalen internt. Veldig hyggelig og dyktig betjening. Selvfølgelig dyrt - men maten svarte virkelig til forventingene. Litt mindre imponert over vinpakken. Noen virket litt oppskytt og jeg liker ikke at alt skal være så spesielt - Orangevin er ikke noe for meg! Stedet å gå hvis du skal nyte mat og vin. Men ikke hvis du skal gjennomføre en forretningsmiddag, du blir avbrutt av foredrag om retter og vin ustanselig, så det er vanskelig å holde en konversasjon i gang. Kommer veldig gjerne igjen.

Takk, 840perm

Anmeldt 8. august 2021

Vi hadde en 5 retters og alle rettene var helt fantastiske. Vi tok vin pakke til og hver vin stemte godt overens med retten vi fikk servert. Dyrt, men verdt hver krone

Dato for besøk: september 2020
Takk, Northagen
Anmeldt 6. august 2021

Nydelige lokaler i en gammel gymsal, utrolig smakfullt innredet. Vi ble anbefalt 5 retters med vinpakke, noe vi var veldig fornøyde med. Fantastiske retter med viner som utfylte hver rett. Kjempeservice fra dyktige og kunnskapsrike servitører.

Takk, Halvor H
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Man glemmer ikke et besøk hos SMAG & BEHAG. Maten er i ypperste flasse med drikke som passer til hver rett. Hyggelig betjening med yrkesstolthet, rent og fint. Anbefales og man sitter igjen nedenfor fin opplevelse.

Takk, Voyage436531
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Testet 5 retters med vinpakke. Perfekt måltid med balanserte viner til hver rett. Dyktige servitører med førsteklasses kjennskap til rettene og vinene.

2  Takk, mortenf854

Reisende som så på Smag & Behag Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Smag & Behag Kristiansand? Del dine erfaringer!