“En topp 5 opplevelse”

Smag & Behag Kristiansand
Vurdert som nr. 8 av 164 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: På Smag & Behag Kristiansand er det sesongens beste råvarer som dikterer menyen og vi har stort fokus på lokale råvarer og gode smaker fra inn og utland. Vi serverer matopplevelser til fornuftig priser og skaper matglede i historiske lokaler som oser av hygge og nærvær.
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Kort fortalt: fantastisk mat, utrolig godt sammensatt vinpakke og en enda bedre vinkelner. Vi fikk servert et utrolig spennende og godt sammensatt 5-retters måltid, med en enda bedre tilpasset vinpakke. Dette er Kristiansands beste restaurant og prisen passer godt opplevelsen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, ArntJ9

Anmeldt 15. september 2021

Så var vi tilbake hos Smag & Behag for nok en jubileumsfeiring. Og følget var like fornøyd med mat, drikke og service som sist. God anbefaling av vin til måltidet. Drikkevarene er heller ikke overpriset til å være en restaurant. Det ble en hel-aften med kjøkkenets valg av fem retter. Fikk for første gang deres signatur-rett tartar servert. Den levde så absolutt opp til forventningene og vel så det! Takk for oss, vi kommer garantert tilbake!!

Takk, khsyv
Anmeldt 25. august 2021

Feiring av 30 års bryllupsdag ble lagt til denne restauranten. Og de leverer på sitt beste. Nok engang får vi en kulinarisk opplevelse. Vær og en av 5 rettene, med tilhørende vinpakke var helt perfekte. Fantastiske smaker, høy kvalitet, dyktig og vakkert presentert. Kunnskapsrike ansatte. Syntes fremdeles dette er Kristiansands beste restaurant. Vi gleder oss til neste besøk.

Takk, 552heges
Anmeldt 23. august 2021

Praktfullt lokale og raus avstand mellom bordene. Gjør at du kan holde samtalen internt. Veldig hyggelig og dyktig betjening. Selvfølgelig dyrt - men maten svarte virkelig til forventingene. Litt mindre imponert over vinpakken. Noen virket litt oppskytt og jeg liker ikke at alt skal være så spesielt - Orangevin er ikke noe for meg! Stedet å gå hvis du skal nyte mat og vin. Men ikke hvis du skal gjennomføre en forretningsmiddag, du blir avbrutt av foredrag om retter og vin ustanselig, så det er vanskelig å holde en konversasjon i gang. Kommer veldig gjerne igjen.

Takk, 840perm
Anmeldt 8. august 2021

Vi hadde en 5 retters og alle rettene var helt fantastiske. Vi tok vin pakke til og hver vin stemte godt overens med retten vi fikk servert. Dyrt, men verdt hver krone

Dato for besøk: september 2020
Takk, Northagen

Reisende som så på Smag & Behag Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Smag & Behag Kristiansand? Del dine erfaringer!