“Veldig bra 👌🏻”
Anmeldelse av Foodie

Foodie
Vurdert som nr. 30 av 152 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Velkommen til Foodie! Er du ute etter en krysning mellom rask, sunn og rimelig mat, så er Foodie stedet for deg! Vi har hentet inspirasjon fra både det asiatiske, amerikanske og europeiske kjøkkenet for å gi deg kulinariske smaksopplevelser. Ved å kombinere det beste fra ulike verdensdeler ønsker vi å appellere til alle og enhver.
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra! Nydelig mat med gode råvarer og super service. Anbefaler stedet, både å spise der og som take-away

1  Takk, clausmortenpedersen

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Kongeservice! Nydelig Doner kyllingrull med freshe ingredienser og god dressing. Kommer gjerne tilbake! Anbefales!

1  Takk, kresenefolk123
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, også for veganere. Hyggelig betjening og rene og fine lokale.
Lager mest sannsynelig mat fra bunnen av.
Anbefales!

1  Takk, silverciek
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Super mat og service Vi var 10 stk og spiste ulike retter. Alt topp. Hyggelig betjening, mat raskt på bordet.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, 538oleu
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Foodie, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Foodie? Del dine erfaringer!